Song of India: różany balsam do ciała w kostce


Balsam do ciała Song of India trafił do mnie przez wrocławski zlot blogerek. Produkt zainteresował mnie przede wszystkim ze względu na swoją formę - jest to balsam w kostce. Jako że ostatnio polubiłam się z kosmetykami nawilżającymi, od razu po niego sięgnęłam.

Kostka jest w kształcie kwiatuszka - uroczo wygląda i ma intensywny różany zapach. Na tyle intensywny, że czuć go wszędzie... jak się posmarowałam tym produktem, to nie pachniał tylko mój pokój, ale i cała góra domu. Co więcej, zapach utrzymywał się przez całą noc i był jeszcze wyczuwalny rano. Mnie ta woń się podoba, ma lekko słodką nutę w sobie. Nie jest to brzydki zapach wody różanej/hydrolatu i nie męczy przy swojej intensywności.


Mimo że produkt zawiera parafinę, postanowiłam dać mu szansę. Parafina jest dopiero na 6. miejscu, więc ujdzie. Żeby zaaplikować balsam, najlepiej przyłożyć kostkę do ciała i pojeździć nią po skórze. Potem dodatkowo rozcieram produkt dłonią, żeby dobrze go rozmieścić. Po aplikacji skóra jest natłuszczona i błyszcząca. Balsam wchłania się dość długo i polecałabym go na noc. Osobiście jestem zadowolona z oferowanego przez kosmetyk nawilżenia, z tym, że ja mam skórę normalną i niewymagającą. Niemniej jednak wydaje mi się, że skórze suchej też powinien przynieść ulgę.

Ja używam tego produktu praktycznie na całe ciało - całe ręce, nogi i brzuch. Wiadomo, że taka powierzchnia do pokrycia przyczynia się do szybkiego ubytku balsamu. I fakt, kosteczka szybko zmienia kształt i maleje. Stwierdziłam, że nie będę się z nim obchodzić oszczędnie, bo w takim wypadku zużywałabym go 5 lat (na pewno nie nadaje się do torebki jako krem do rąk, bo jest zbyt tłusty), więc postanowiłam wypróbować na całym ciele i zobaczyć, na ile użyć wystarcza. Przy nieoszczędnym stosowaniu (właśnie takim jak moje) starczy na max. 10 razy - ja po trzech użyciach już połowy kostki nie miałam. Dlatego też balsam Song of India jest dobrym wyjściem na wyjazdy - zajmuje mało miejsca, szybko się zużywa, jednak dba o skórę (myślę, że będzie dobry po opalaniu).


Cena: 22zł       Pojemność: 30g       Dostępność: sklep Helfy (we Wrocławiu także stacjonarnie)

No comments:

Post a Comment