Dark Goldreen Make-up + OOTD

Helloł :) 


Kolejny dzień w Finlandii mija i mogłyby te dni mijać trochę wolniej...
Dzisiaj coś z cyklu złocistości i ciemnych zieleni:)
Za oknem cieplutko jak nie wiem, ale słońce jakoś nie chce się przebić kurcze... Ale mam nadzieję, że w weekend da radę troszkę słońca złapać.

Nie przeciągając, make-up wykonałam swoją starowieczną już paletką z Oriflame :)
Wszystkie wykorzystane cienie zostały oznaczone :)



a tak prezentuje się look:

Twarz:
Garnier - Krem BB
Rimmel Stay Matte - puder
Róże na policzki z paletki Oriflame

Oczy:
Paletka Oriflame
Essence Black Eyeliner
Rimmel Lash Accelerator - tusz

Usta:
Cienie z paletki Oriflame w połączeniu z Wyciskanym Carmex'em 
__________________________

Ok, teraz czas na Strój Dnia :) :

Zobaczyłam tę tunikę (sukienkę?) w sklepie i pomyślałam, że musi być moja:) 



Spodobało mi się w niej to, że paseczki z tyłu są tak przemyślane, że nawet w miarę zakrywają stanik:) Jedyne co, to że trochę ramiączka widać.. Ale z silikonowym powinno być ok, tylko akurat nie mam ich tutaj.










Na sobie mam :
Tunika - Seppälä (fiński sklep)
Koturny- częstochowski sklepik (niezwykle wygodne!!)
Pasek - allegro
Torebka - HM
Bransoletka- prezent od przyjaciółki:)
Pierścionek - Accessorize
 Łańcuszek i zawieszka -znalezione w szufladzie:p


 MIŁEGO DNIA:))


No comments:

Post a Comment