YES LOVE make-up (tutorial) :)





Dzisiaj make-up z udziałem jednej z moich wczoraj zakupionych paletek 'YES LOVE' :)
Strasznie mi się spodobały kolory i musiałam je kupić:) Ta jest kolorowa, a kiedyś umieszczę make-up z udziałem drugiej, stonowanej:)
W sumie to jestem baaaaaaardzo zadowolona:) Kosztowały grosze (jedna 4euro) a makijaż z nimi bardzo mi się spodobał:)


Oto paletka:



(nie wiem dlaczego z bliska fioletowy wyszedł inny niż z daleka:/ wina aparatu najwyraźniej, I'm sorry)


Na Twarzy:

(wyjątkowo nie ma ani grama podkładu;p)
  • Catrice 'allround concealer'
  • Rimmel 'stay matte' puder
  • Paletka Oriflame - róż 
Na Oczach:
Inglot 'Duraline'
Cienie 'YES LOVE'
Wet n Wild - granatowa kredka
HM - biała kredka
Rimmel Lash Accelerator Mascara
    Na Ustach:
    odrobina korektora + Bourjois 3D Effect


      Przejdźmy do tutorialu:)


      1. Aplikujemy biały cień w wewnętrznym kąciku oka

      2. Tuż obok niego nakładamy turkusowy 





      3. Blendujemy je ze sobą delikatnie


      4. Od zewnętrznego kącika oka nakładamy fiolet





      5. Blendujemy fiolet, aplikując go dalej na załamanie powieki


      6. Pomiędzy białym i turkusowym nakładamy odrobinę jasnozielonego cienia





      7. Aplikujemy biały cień od wewnętrznego kącika do połowy dolnej powieki oraz pod łukiem brwiowym, nachodząc na fiolet



      8. Resztę uzupełniamy granatową kredką






      9.  Nanosimy na kredkę fioletowy cień i blendujemy zacierając granicę z białym

      10. Linię wodną zaznaczamy białą kredką

      Tuszujemy rzęsy i 
      GOTOWE :)



      ( kolczyki - ginatricot ) :)

      No comments:

      Post a Comment