Kiko, Make Up Milano: lakier do paznokci nr 236


Podczas wizyty w Berlinie, natknęłam się na salon Kiko. Kupiłam tam dwa lakiery, jeden z nich widzicie w tej notce. Wybór kolorów był dosyć duży i ciężko było mi się zdecydować. Nie lubię jak kolory mi się dublują, a nie miałam w swojej kolekcji czerwieni (tylko jakieś borda). Nie było już egzemplarza w kolorze klasycznej czerwieni, więc sięgnęłam po ten odcień. Ma w sobie nutkę pomarańczu, jest to dosyć wyrazisty kolor. Na zdjęciach mam jedną warstwę, lakier jest ładnie napigmentowany, jednak w niektórych miejscach przydałaby się druga warstwa lub grubsza pierwsza. Nie przepadam za czerwieniami na paznokciach, ale jest to uniwersalny kolor i absolutnie nie żałuję, że wydałam na tę emalię 1,50€. Jeżeli chodzi o konsystencję to jest w kierunku gęstej. Zaletą jest to, że schnie całkiem szybko. Jak się Wam podoba?


No comments:

Post a Comment