Najładniejsza paczka współpracowa! czyli produkty PharmaTheiss z serii Granatapfel - aż chce się testować!


Niedawno dostałam propozycję współpracy od zespołu PR Polfarmex. Kilka dni temu paczka do mnie doszła. Otwierając to pudełko... właściwie nawet patrząc na nie, czułam się jakbym otwierała prezent spod choinki. Jest takie ślicznie i klimatyczne! :) Dodatkowo w środku też wyglądało dobrze... i nie mówię o samych produktach, ale także czerwonym papierze przewiązanym wstążką.


a w środku...

apetyczne...

naturalne...

kosmetyki

niemieckie

z ekstraktem z granatu.

:)


  • Vitaldusche - orzeźwiający żel pod prysznic 200 ml
  • Straffende Körperbutter - masło do ciała 300 ml
  • Handpflegecreme - krem pielęgnacyjny do rąk 75 ml
  • Straffende Tagespflege - ujędrniający krem do twarzy na dzień 50 ml

Według mnie paczka jest świetna! Spodziewałam się raczej jednego produktu, a otrzymałam 4! Najbardziej jestem ciekawa kremu do rąk i do twarzy, ale nie otwieram nic, zanim nie skończę napoczętych ;)

No comments:

Post a Comment