Lace Rock

Hej Kochani!! :)

Na wstępie :)
Chciałam Wam się pochwalić, że zostałam oficjalnie Ambasadorką Magazynu Prestige :D Razem z dwoma świetnymi kobitkami! :* Mówię tu o przesympatycznych i mega utalentowanych - Gosi i Karolince :) :* Gratulacje Dziołszki :* Jesteście mega!
I dziękuję bardzo bardzo przede wszystkim Magazynowi Prestige za to wyróżnienie! :)
Ale jestem happy :) Zapraszam Was na blogi dziewczyn oraz stronę Magazynu, jak i jego FB :)
Jestę Ambasadorę :D hehe

Ok, powracając do świata żywych i odzianych.. :D
Uff zaliczyłam dzisiaj swoją pierwszą (od 1.5 roku) poprawkę i jest gitarra :)
Semestr zaliczony :) Teraz tylko przetrwać jeszcze 4 miesiące w tym psychicznym miejscu...

Przychodzę do Was dzisiaj z nieco ostrzejszym look'iem. Kupiłam sobie jakiś czas temu koronkowe body i stwierdziłam, że muszę je do czegoś w końcu zestawić :) Opcja jeszcze jest, żeby zamiast topiku założyć pod spód dłuższy top, ale zróbmy trochę szału :P hehe ;) I tym razem spodnie :) oraz pomęczę jeszcze te buty :)

Hi My Dears! :)
Uff, I've passed a retake test today so the semester is completed :) There are only 4 months left...
I'd like to show you a less innocent look :p I bought a lace body some time ago and decided that I must create an outfit with it :) Of course, there is option to choose a long top instead of a short one:) But let;s rock a bit ;p










| trousers and top - gina tricot | body-TK Maxx | cardigan-sh | shoes - OASAP | belt - New Yorker |



I to by było na tyle :P
Inka mówi PAPA :D :*


And that's it :)
Inka says BYE BYE :D :*

XOXOXO

No comments:

Post a Comment