Violet Blue :)

Witajcie Piękne Człowieki! :)

Przychodzę do Was dzisiaj z fioletaśnym makijażem, zrobionym specjalnie dla PRESTIGE MAGAZYN ;)
Niektórzy z Was już go pewnie -TU- widzieli ^^


Serdecznie Was zapraszam na stronę tego Magazynu jak i na ich FB :)
Pomóżmy mu się rozwinąć! :)

Miałam akurat na 12 na uczelnię, więc postanowiłam skorzystać z luksusu jakim jest czas i zmalować coś bardziej barwnego ;)
Padło na niebieskości i fiolety ;) Myślałam, że nie będzie mi pasować do obecnych włosów, ale jednak się myliłam :) Bardzo dobrze się w nim czułam :) Dla osób, dla których ta wersja nie nadaje się na makijaż dzienny, idealnie spisze się jako wieczorowa propozycja :)

♥ Hello :)
I'd like to present you a violet n blue look that I've done for the Prestige Magazin :)
I had some time before the school so I decided to mess up a little bit with colours :) I thought that this look won't match my present hair colour but it turned out I was wrong :) I felt really great in it ;) For those of you who don't feel it like a everyday make-up, this would be a perfect solution for a night out :)



Tak, le ja w spiętych włosach :P

FACE
Nivea- Make-up starter
Pierre Rene - korektor #01
Lumene- Mineral Foundation #Cream Beige + Pierre Rene - Skin Balance #25
Rimmel- Stay Matte #Transparent
FM- Bronzer
Sephora Make-up palette - blush

EYES
Sephora- Jumbo liner #01 white
Technic Electric - palettes ( - Cocolita.pl - )

Rimmel - waterproof gel liner
Eveline - eyelash serum 
L'oreal - Volume Million Lashes

LIPS
Golden Rose - lipstick#126

Po raz kolejny muszę napisać jak bardzo uwielbiam te paletki!  Są na prawdę rewelacyjne!
And I must write again how much I adore these palettes! They're really great! 

I jak Wam się podoba? :) 
And how do you like it? :)

:D


Jak pewnie zauważyliście, pousuwałam trochę banerów z prawej strony, bo dostałam poradę, że lepiej by było mniej :) Rozważyłam i doszłam do wniosku, że rację miała ta osoba :)
Zostaje tylko jeszcze jedna kwestia, już kolejny raz przeczytałam, że nie lubi ktoś napisów na zdjęciach. Hmm ustawiam je, żeby zmniejszyć ryzyko podkradania zdjęć. Ale znając życie... ;p
Co myślicie? Wam też moje znaki wodne przeszkadzają?
Dajcie proszę znać ;) Chcę, żeby wszyscy byli zadowoleni :)
Tymczasem uciekam się uczyć i robię sobie dzisiaj już bana na internet :( :P


As you've probably noticed, I deleted a few banners from my blog as I got a suggestion to do so in order to keep it more clear ;) I admit that it was a good advice ;)
And one more issue. What do you think of the watermark? Does it bother you? As I've heard from some of you that it disturbs you. 
What do you think? Please, give me your opinion :) I want everyone to be pleased :)

XOXOXO



No comments:

Post a Comment