Elisse: Color Care, biedronkowa odżywka do włosów farbowanych i z pasemkami


Cześć! Dzisiaj postanowiłam zrobię recenzję odżywki do włosów, którą można dostać w Biedronce. Wcześniej używałam starszej jej wersji, która była dostępna w wysokich tubkach. Jakiś czas temu zmieniono opakowania, i jak mi się wydaje, skład. Nie mam co do tego drugiego pewności, ale działanie na to wskazuje.


Wcześniej odżywkę bardzo lubiłam - była idealna na szybko, super wygładzała włosy i chętnie po nią sięgałam. Co prawda nie odżywała i nie nawilżała, bo nie da się zrobić tego w ciągu kilku chwil na głowie, jednak bardzo podobało mi się to wygładzenie. Kosmetyk miał biały kolor, jednak był on nieco przezroczysty. Konsystencja była chyba nieco rzadsza niż teraz.


Obecnie odżywka znajduje się w lepszym, bardziej poręcznym opakowaniu. Konsystencja jest w porządku, kolor biały. Niestety, ta wersja odżywki nie sprawdza się u mnie już tak dobrze. Powiem krótko - wygładzenie jest o wiele delikatniejsze niż w starszej wersji. Mam wrażenie, że niewiele robi moim włosom. Być może będę ją kupować od czasu do czasu, żeby mieć coś na szybko, ale niestety Elisse już nie będzie moim ulubieńcem.


Do starej wersji bardzo lubiłam wracać, dlatego też liczyłam na takie samo działanie sięgając po nową wersję tego produktu. Niestety, nie przypadła mi ona do gustu. Czy Wy też używałyście obu wersji i widzicie różnicę? Bo widziałam wiele postów zachwalających te odżywki w nowym wydaniu i nie wiem, czy osoby je recenzujące miały do czynienia ze starszą wersją.

Cena: 4,99zł      Pojemność: 250ml      Dostępność: Biedronka

No comments:

Post a Comment