Firmoo Once Again :)

Witam Was Kochani!! :)

Nie tak dawno odezwał się do mnie po raz kolejny przemiły Antonio z propozycją testowania kolejnych okularków Firmoo :) Z moich poprzednich, których recenzję mogliście zobaczyć TU i kolejny outfit z nimi TU, jestem bardzo zadowolona - więc pomyślałam 'CZEMU NIE?' :)
Niestety okazało się, że nie mam już możliwości wyboru okularów przeciwsłonecznych. Szczerze mówiąc w pierwszej chwili trochę mnie to rozczarowało, bo wady wzroku nie mam żadnej, więc liczyłam na kolejny przeciwsłoneczne. Antonio oczywiście zaproponował mi przyciemnienie szkieł, ale stwierdziłąm,, że nie będę już kombinować:P Ale w gruncie rzeczy jestem zadowolona z obrotu sprawy, bo teraz jestem posiadaczką pięknych zerówek, które dodają mi, jak i moim stylizacjom pewnego uroku :) Znalazłam idealne rozwiązanie dla siebie w upiętych włosach. Ponieważ nie lubię siebie w zupełnie spiętych włosach, bo mam wrażenie że moje odstające uszy przyprawiają mnie o wygląd Misia Koralgola :/, jak założę wtenczas okulary, to one skupiają na sobie całą uwagę i jest ok :) Mi jest wygodniej - i nie wyglądam aż tak tragicznie :P

Ale co do samych okularów.
Jestem po raz kolejny bardzo zadowolona!:) Szybka wysyłka - na okulary czekałam zaledwie tydzień (wliczając w to weekend). Okulary porządnie zapakowane, wszystko gra :)
Piękne, porządne opakowanie, materiałowe etui, ściereczka oraz zestaw małego majsterkowicza- zawierający dwie zapasowe śrubeczki oraz śrubokręcik :)

Hello Everyone! :)
Not so long ago, kind Antonio asked me one more time if I were interested in testing another pair of Firmoo glasses :) You could have seen my review of the previous sunglasses I got from Firmoo HERE, and HERE a post with an outfit. As I'm extremely satisfied with these sunglasses, I thought 'WHY NOT?' :)
And unfortunately, there was no possibility at that moment to choose sunglasses once again. At first I was a bit disappointed, but it turned out to be even better for me :) Antonio made a suggestion that I could tint the glasses but I didn't want to make things complicated, so I decided on non-prescription glasses as I have everything ok with my eyes :)
And I'm sooo happy that I've chosen these! Because I don't like myself wearing my hair up and these glasses are a perfect distraction from my protruding ears :P And I think that these glasses suit me well and give some kind of character to my outfits :)

OK ! But let's focus on glasses themselves :)
The shipping was really quick. I waited for the package for a week(including a weekend).
They were packed nicely - everything's great! :)
In the package I found a beautiful and neat spectacle case, material etui, cloth and a mini screw set :)







Wybrałam dla siebie czarne, matowe zerówki. Dokładnie te tutaj- KLIK 
I chose black, matt non-prescription glasses. These ones - CLICK.




Tak jak wspominałam, zestaw małego majsterkowicza ponownie się znalazł :)
As I've mentioned before, a screw set was also included :)


Dostałam je z rana i miałam na sobie cały dzień :)
Okulary są super lekkie, dobrze wykonane i stylowe. Zdecydowanie dobrze się w nich czuję :)  A czy wyglądam..? Oceńcie sami :)

I had got them in the morning and had been wearing for the whole day :)
The glasses are super light, well-designed and stylish. I definitely feel great in them :) But do I look good...? Decide for yourselves :)


Call me Professor :D

LIPS - Rimmel by Kate #10 
hehe a tu zdjęcie z dnia jak je dostałam :P Jak widać jeszcze zima :P
and here the pic from the day I got them :)


 Jeśli chcielibyście sobie sprawić świetne okularki, to na stronie Firmoo wciąż trwa akcja "Pierwsza para za darmo" TUTAJ. Okulary są za darmo, jedyne za co musicie zapłacić to przesyłka ;) Myślę, że i tak się bardzie opłaca, niż kupno takich okularów stacjonarnie :)

If you'd like to order Firmoo's glasses, there is still the "Free for First-time Buyers program" HERE. The only thing you have to pay for is shipping :) Therefore I consider it a really nice solution :)


Dziękuję za uwagę :)
 (tak jeszcze tylko dodam, że muszę teraz zwolnić z blogiem, bo widzę, że nieźle się zapuściłam na uczelni... Ech.. Ale jeszcze tylko 4 miesiące!! Mam nadzieję nie mieć żadnej poprawki...:p )

XOXOXO

No comments:

Post a Comment