Spotkanie Częstochowskich Blogerek :)

Witajcie Kochani :) 

Byłam wczoraj w Częstochowie na spotkaniu Blogerek z Częstochowy i okolic:)
Odkąd zostałam wpisana na listę w lutym jeszcze, odliczałam dni do tego spotkania, bo tak się nie mogłam doczekać, że będę mogła poznać tyle świetnych i pięknych osób :) To jest genialne uczucie, przenieść znajomość ze świata wirtualnego do reala (tudzież, tak jak w naszym przypadku, Cafe Portugal :P )

Spotkanie przebiegło w przemiłej atmosferze! :) Aczkolwiek jak patrzyłam na te wszystkie śliczne Kobietki, to ja sama miałam ochotę się schować gdzieś w kąt :P Ale mniejsza o mnie :P

Doba powinna trwać zdecydowanie dłużej, przez co miałybyśmy więcej czasu na pogaduchy :) 
Ale kontakt już jest, więc umówić się zawsze można! :)

OSTRZEGAM - TO BĘDZIE DŁUUUGI POST :D

Zapraszam na relację zdjęciową:) 

Przed Państwem... Wspaniała 13stka :D

Od lewej w 'wyższych sferach' :P
Kasia, Ewelina, Kalina, Paulina, Ewa, Sylwia, Ada, Majka, JA :P
i dolny rząd, znów od lewej :)
Paulina, Ania, Agnieszka, Zuzia i nieobecna na zdj Magda 


Roześmiana Pani Ania ;)
Dzięki której uprzejmości jesteśmy posiadaczkami ślicznych bransoletek:)


z Mayą :D

z Zuzią :) 

Z Paulinką i Sylwią :) ...- Nie, nie jestem w ciąży! :D
Paulinka okazała się taką miłą osóbką, jaką ją sobie wyobrażałam :)

Paulina, Maya et moi ;p

Rozmowa tołem się koczy :)

Proszę, jakie ładne Dziewczynki :) :*

Paulina, Zuzia, Ja i Ada :) 

Paulinka w obstawie dwóch Ewelinek :P

Sylwia, Paulina, Majka, Ja, Ada i Agnieszka ;)  Jeee już mój mózg załapał imiona :P


No to piiiis :D hah z dziubkiem :P
(Powyższe zdjęcia zapożyczone od mayaandsusannah.blogspot.com :) )

Te poniżej są autorstwa wspaniałej Kasi, która jest niesamowitym Fotografem!











Najwytrwalsi zostali do końca :P Z Kasią za obiektywem :)


Więcej zdjęć ze spotkania znajdziecie na jej blogu  TUTAJ :)
Ja bym dodała wszystkie, ale no i tak już jest przegięcie z ilością fotek :P



************************************

Zostałyśmy hojnie obdarowane upominkami :) Kurcze! Nie spodziewałam się w ogóle takiej atrakcji :P
Hehe ale nie powiem, bo wszystko bardzo miłe i cieszy oko :)

Szczególne podziękowania należą się Paulince, Kalince i Madzi :) Które to tak sprawnie zorganizowały całe spotkanie :) Dziewczyny - pokłony w Waszą stronę :)

Sponsorami spotkania byli:
Barwa





WHO












I jeszcze na koniec mój make-up'owy Look Of The Day :) :P

LIPS - Bourjois - 3D Effect Lipgloss #29

Marzyłam marzyłam, jak przeglądałam posty z relacjami z takich spotkań, żeby się znaleźć na takim :) Bo i jak widać marzenia się spełniają ;) Niby mała 'rzecz' a jak cieszy :)

Dziękuję Kochane za fantastycznie spędzony czas! :)
Wiadomo, nie z każdą udało się porozmawiać, ale od czego są następne spotkania i w ogóle, teraz już jest łatwiej :) Bardzo się cieszę, że mogłam Was poznać ! :)

A Was, to czytających mam nadzieję  że nie rozzłościłam ilością zdjęć :D hahah ale ja to taka sroka jak i do biżuterii tak i do zdjęć jestem :P
Iiiiiiiii dziękuję jeszcze mojej Martolince Kochanej z bloga MODENFER za obrazek wodny, który zaprojektowałam, a ona jako wspaniała osoba zgodziła się go dla mnie zrobić, żebym nie musiała się męczyć i robić do każdego zdjęcia od nowa ;) Dziękuję Kochana :* A Was przy okazji zapraszam na jej wspaniałego bloga :)

Obwieszczam koniec posta :D
Mam nadzieję, że u Was wszystko super :)

XOXOXO


No comments:

Post a Comment