Eveline: Gold Colours, lakier holograficzny nr 414


                    Marka: Eveline, Gold Colours
                    Nazwa: nr 414
                    Wykończenie: holograficzne
                    Kolor: fioletowy
                    Krycie: lakier jest dobrze napigmentowany, jedna warstwa daje niezłe krycie
                    Inne cechy: świetnie się nim maluje; jest przepiękny
                    Pojemność: 4,5ml
                    Cena: ok. 3zł

Niestety nie wiem, gdzie go można kupić. Zapewne w małych drogeriach, ale wiadomo jak tam jest z wyborem kolorów. Sama chciałabym wiedzieć, gdzie mam pewność go dostać, bo ten egzemplarz trafił do mnie dzięki mamie mojego chłopaka. Widziałam ten lakier w internecie, bardzo mi się podobał i jak zobaczyłam, że moja 'teściowa' go ma, to poprosiłam Kubę, żeby się zapytał, czy nie mogę go przygarnąć. Dała mi go bez problemu i dzięki niej mam to cudo. Eveline ma też taki sam lakier, w tym samym numerze, tylko z serii Holografic Shine.

No comments:

Post a Comment