Lovely: Gloss Like Gel nr 156 + Pearl Nails zestaw nr 4 - czyli fioletowy kawior na paznokciach w roli głównej


Głównym tematem notki będzie kawior, czyli zestaw Lovely Pearl Nails - mi się trafił nr 4, czyli w odcieniach fioletu. Postanowiłam położyć go na jeden paznokieć i uraczyć go towarzystwem koralowo-różowych kolegów (Gloss Like Gel 156). Nie wiem, czy jest to udane połączenie, jednak bazowy lakier z zestawu kawiorowego nie za bardzo mi się podoba - jest za bardzo metaliczny i jakoś mi się nie widzi.

Jeśli chodzi o nakładanie to nie sprawia ono kłopotu - najpierw pomalowałam paznokieć dwoma warstwami lakieru i gdy był on jeszcze mokry, wysypałam trochę perełek na chusteczkę (skumulowałam je w jednym miejscu) i po prostu włożyłam w to palec przyciskając. Potem czekałam dobre 2 godziny, żeby to wszystko dobrze zaschło i jeszcze dołożyłam Seche Vite na same perełki (zdjęcia robione przed tym zabiegiem).

Kawior nosiłam 2 dni, ale tylko dlatego, że mnie wkurzał. Po prostu robił mi z paznokcia aliena-olbrzyma. Na zdjęciach tego nie widać, ale na żywo w oczy bardzo rzucało się to, że był sporo większy od innych paznokci. Poza tym na drugi dzień od pomalowania widziałam przy końcach, że kilka skrajnych kulek odpadło i wyglądało to średnio. Zerwałam perełki z paznokcia podważając je kawałek po kawałku - fajna zabawa :P (uwielbiam zdzierać takie rzeczy z paznokci ;P), a przy tym poszło szybko i gładko.

Niestety mi efekt się nie podobał. On jest efektowny, ale mi osobiście taki paznokciowy alien przeszkadzał, czułam się trochę dziwnie. Natomiast u innych takie paznokcie bardzo mi się podobają. Perełki z Lovely są chyba najtańszą opcją jeśli chodzi o efekt kawioru, więc warto spróbować.

 

No comments:

Post a Comment