Rimmel: Apocalips 501 Stellar - lakier do ust


Produkt marki Rimmel kusił mnie od dawna. Kiedy pierwszy raz zobaczyłam w internecie lakier du ust w kolorze Stellar, wiedziałam, że kiedyś będzie mój. Niestety (a właściwie stety), jakoś tak się zdarzyło, że nie kupiłam go na -40% w Rossmannie. Stwierdziłam, że poczekam do kolejnej takiej akcji, bo właściwie z zakupem mi się 'nie pali'. Natomiast na ostatnim spotkaniu blogerek we Wrocławiu, dostałyśmy właśnie te pomadki od marki Rimmel. Niesamowicie ucieszyłam się, że obdarowali nas moim wymarzonym odcieniem Stellar.

Dość już tej historii, zajmijmy się kosmetykiem. Jego kolor jest fantastyczny! Uwielbiam go... coś pomiędzy czerwienią a mocnym różem, dość niespotykany odcień. Chyba najładniejszy, jaki miałam. Pomadka ma świetny aplikator, który przy moich niedużych ustach bardzo dobrze się sprawdza. Ilość kosmetyku, która się na nim znajduje jest odpowiednia (przy tak wspaniałej pigmentacji, więcej produktu po prostu nie potrzeba), a kształt gąbeczki sprawia, że malowanie ust jest dość łatwe. Dzięki temu aplikatorowi usta wychodzą mi dość równo i nadaję im fajny kształt (mam trochę asymetryczne wargi).


U mnie pomadka odbija się na zębach, więc muszę zbierać jakimś patyczkiem produkt przy wewnętrznej stronie warg, żeby tak się nie działo. Apocalips trzyma się na ustach dość długo, jednak nie charakteryzuje się powalającą trwałością przez swoje wykończenie... po prostu nie jest matowa. Przy odciśnięciu ust na ręce czy chusteczce, większość produkt zejdzie z warg i powędruje właśnie na rękę/chusteczkę. Na pewno zostawi ślady na sztućcach i szklankach, więc nie jest zbyt dobrym rozwiązaniem na wypad do restauracji czy na piwo/kawę.

Mimo wszystko polubiłam się z tym produktem. Ma nieco dziwny zapach, ale mi się on nawet podoba. Ma dziwny aplikator, który może być dla niektórych nieporęczny, a dla mnie jest super. Ma intensywny kolor, który nie odpowiada każdemu, ale ja jestem miłośniczką takich. Trwałość jest przyzwoita, jeśli nie jemy ani nie pijemy. Możliwe, że w przyszłości skuszę się na inny odcień... może bardziej dzienny typu Nova, ale niekoniecznie ;)

Cena: ok. 23zł     Pojemność: 5,5ml      Dostępność: szafy Rimmel - Rossmann, Natura itp.

No comments:

Post a Comment