Eveline: odżywka do paznokci 9w1 Total Action


9w1 jest kolejną odżywką z fabryki Eveline. Wcześniej miałam do czynienia z 8w1, jednak się się okazuje - ta ma taki sam skład, więc jej działanie jest takie samo. 8w1 bardzo polubiłam, więc z 9w1 nie mogło być inaczej.

Odżywka dobrze działa na moje paznokcie. Przede wszystkim bardzo je utwardza (zawartość formaldehydu), co jest u mnie bardzo pożądane, bo nie mam mocnych paznokci. Nie zauważyłam złego wpływu na płytkę, u mnie te odżywki krzywdy nie robią. W sumie nie wiem, co jeszcze napisać, bo o tych odżywkach już każdy wie. Zatem informuję tylko, że jest nowa wersja - 9w1, ale nie różni się niczym od innych odżywek Eveline ;)


 Cena: ok. 10zł      Pojemność: 12ml      Dostępność: różne drogerie; szafy Eveline
   

No comments:

Post a Comment