Let's have some Mickey :)





Witajcie Kochani! :)

Wczoraj miałam przyjemność współpracy z przesympatyczną Karoliną i Jarkiem :) Moje zadanie było makijażowe, ale dzięki ich uprzejmości skorzystałam jeszcze i ciutkę pomodelkowałam :) Zdjęcia na rynku autorstwa Jarka, na dachu już moim tel, tu dzięki uprzejmości chłopaka Karoliny :P Dzięki Kamil!:)
Jednym słowem, popołudnie spędzone świetnie, tego mi brakowało ostatnimi dniami :)

Zestaw musiał być przede wszystkim wygodny, stąd też tramposze i spodenki (tak, pierwszy raz pokazuję się w spodenkach i to jeszcze z gołymi nogami (?!) Dla niewtajemniczonych, wstydzę się swoich nóg, bo raz, najszczuplejsze to one nie są w porównaniu do góry, a dwa, tak się załatwiłam depilatorem, że mam mnóstwo masakry na nogach + zapalenie mieszka, co skutkuje nogami całymi w czerwonych kropkach po ich ogoleniu:/ ale nie narzekam, nogi całe są, chodzić mogę, szkoda życia na smuty :P

Hello My Friends :)
I had an opportunity to do a make-up for Karolina's photoshooting. (photos as soon as I get them :)) Thanks to their kindness I had a chance to be a model for a little little while so I could show you my outfit of that day :) Photos by Jarek. It was a great time :) I realle needed it.
My look had to be comfortable, so here are trainers and shorts :) Not to be too simple I added rock accessories to make the look more 'mine' :)









A teraz trochę 'dachówek' ;)
And now couple of 'roofies' :)


Dobry mostek nie jest zły :p




wygłup z dziubkiem musi być! :D



XOXOXO




PS.
A na koniec tylko chciałam się Was zapytać, co myślicie o szale na galaxy? Jeszcze hot czy już not? :)
Mnie się on bardzo podoba, ale jakoś nie mam ani jednej rzeczy w tym princie :p
Niewątpliwie pojawiał się w tym roku na mnóstwie rzeczy, legginsy, bluzy, spódniczki, sukienki :)
Przepiękne rzeczy możemy dostać na Romwe, właśnie w tym princie :)

Galaxy Skirt,

If you ask me what the best pattern in 2013? What the best popular color in 2013?
Tell the truth, I can’t choose the best. Because every pattern and every color has their fans.
But I can tell you the galaxy is one of the most popular pattern and the most popular color.
Galaxy is a pattern and also a color. It’s so amazing!!
It’s very mysterious, and full of imagination.
I noticed it from a Galaxy Print Dress. I was attracted by the dress pattern, it’s galaxy!
The color is blue but also like purple, asymmetric lower hem looks so sexy,  "Starry Night" print made me feel so mysterious. Elastic waistline with pleating.
Then I noticed romwe. It’s such an amazing shop!! I find more galaxy serious, they are so charming.
 Like the color sooooooo much, starry night, let me feel calm but mysterious.




No comments:

Post a Comment