MAKIJAŻ: Klasycznie z Apocalips Stellar na ustach

Cześć ludziska! Dostałam dzisiaj fajne paczusie, ale jest już późno (a dopiero wróciłam), więc pokażę je jutro (o ile dam radę). A tymczasem chcę Wam przedstawić kolejny makijaż. Notek ostatnio nie ma często, bo naprawdę jestem zabiegana i mam coraz mniej czasu. Postanowiłam, że przynajmniej rano się postaram poświęcić kilka minut na zrobienie zdjęć makijaży, które na co dzień noszę. Dzisiaj jest słabo - tylko 3 zdjęcia nadają się do pokazania ;P

Ostatnio cały czas noszę czerwone szminki, jednak zmieniam firmy, odcienie, wykończenia. Dzisiaj padło na Apocalips od Rimmela w odcieniu Stellar, który uwielbiam. A na oku mocniej widać cień z Inglota pearl 402 - swoją drogą bardzo fajny. Przy okazji zobaczycie debiut moich nowych okularów od Firmoo, o których zresztą jeszcze usłyszycie w notce specjalnie im poświęconej.

PS. Brew mam siwą, bo psiknęło mi się na nią suchym szamponem ;P



 

No comments:

Post a Comment