Inka Szaleje czyli nowości kosmetyczne :) vol.1





Witajcie ! :)

Co tam u Was? :)
U mnie wszystko w jak najlepszym porządku, tylko pogoda trochę nie taka, bo zimno, wieje i wczoraj padało.

A jeśli mowa o wczorajszym dniu, wybyłam na miasto załatwić kilka spraw, również zakupić waciki, które miały czelność się skończyć.. Niedobre tworzywa :p
I jakoś tak wyszło, że pojeździłam sobie po kilku sklepach, poczyniłam spożywcze zakupy a w sklepie Tokmanni przepadłam i trochę kosmetycznie się obłowiłam. Ale wszystko po promocjach wybierałam, więc nie wyszło tak źle :) 

Starałam się znaleźć wszystkie produkty w sieci, więc linki macie pod poszególnym zdjęciem :)
(linki otwierają się w nowych oknach, so don't worry ^^)



LUMENE 
Sensitive Touch - 5 minute SOS Cream (50ml)

Mam ostatnio bardzo przesuszoną skórę, ponieważ walczę z zaskórnikami i stosowałam przez pewien czas Brevoksyl, który to może i odrobinę zniwelował to dziadostwo na mojej twarzy, ale za to 'wspaniale' ją wysuszył :( Postanowiłam wypróbować kremy z LUMENE. Jako że to fińska marka, mam tutaj szeroki wybór kosmetyków. Producent obiecuje efekty już po 5 minutach, hm nałożylam sobie go dzisiaj po masce i cóż, skóra jest nawilżona, zobaczymy jak będzie po dłuższym stosowaniu.

To co mi się bardzo spodobało, to zabezpieczenie kremu :) 
Mamy pewność, że nikt tam łapsk nie wtranżalał :P
[można dostać np TU ]


LUMENE
Vitamin C+ Invigorating Detox Mask (60ml)

Ciekawi mnie działanie tej maski, z opisu wynika, że jest całkiem fajna :)



L'OREAL
Revitalift
 Anti-wrinkle + Firming EYE contour care

Miała któraś z Was doczynienia z tym kremem?



ACACI
cucumber facial mask

Miałam ochotę na jakąś maskę, a że kosztowała zaledwie 1e, poszła do koszyka ;)


Jak widać, chyba mam jakąś niesymetrytego twarz, bo nie wygląda ta maska na mnie jak na pani z opakowania :P haha
Niemniej jednak, dzisiaj już ją zużyłam i twarz od razu stała się bardziej nawilżona. 
Chyba kupię jeszcze z innymi dodatkami. Widziałam z algami i z czymś tam jeszcze :)

Nie udało mi się znaleźć jej w necie...



FAMILY FRESH
In Harmony - shower cream

Pokończyły nam się żele pod prysznic, czas był na coś nowego :)
Ten pięęęęęęknie pachnie :) Tak... A nie umiem opisać :P
Ok, spróbuję :P Jakby świeżym praniem przełamanym liczi - jakkolwiek ;)


SCHWARZKOPF
Volume Powder

Skoro już zaczęłam kręcić filmiki, i mam w planach więcej (tylko muszę się ogarnąć), to muszę coś zrobić ze swoją osobą i włosami :p Miałam do wyboru got2b i ten.
Cóż, 2e różnicy to zawsze coś nie :) Zobaczymy czy się spisze :)



KONEL Helsinki (Flormar?)
Preety | Wet Look

Cóż, trafiła się promocja 2 za 3e i miałam nic nie brać (zdrowy rozsądku rządź!) ALE.. i tak nosiłam się z zamiarem kupienia brakującej w moich zasobach czerni, więc pomyślałam czemu nie :) A i tak taniej nic lepszego nie dostanę :)
Za to ten pistacjowy lakier jest moim pierwszym pastelem ever. I już czuję pasteLOVE :)

(nie wiem tylko o co chodzi z tą firmą, bo na zakrętkach jest nazwa flormar, kształt butelki ten sam...
i w gazetce też było napisane, że promocja dotyczy lakierów flormar, hmmm )
[nie znalazłam nic..]


Teraz coś do makijażu :)

LUMENE
2 in 1 Spot Delete Cover

Miałam kiedyś podkład z Lumene i go uwielbiałam :)
 Zobaczymy jak będzie się spisywać ten korektor.

[ Do dostania np TUTAJ ]


LUMENE
eye makeup pencil #12 Peach

Od dawna poluję na jakąś kredkę nude na linię wodną. We'll see.

[Do dostania np TU ]


LUMENE 
CLOUDBERRY ExCELLength Mascara

Mam same resztki maszkar, czas na nowe :)
 [ Do dostania np TUTAJ ]


KONE Helsinki
5x Volume Mascara

I maskara firmy, której nie rozpracowałam ;p 
Ale miałam już wczoraj na oku i całkiem spoko :)



Vaseline
 Lip Therapy Rosy Lips (20g)

A ta, tak jakoś wpadła mi w ręce :)
Dziś pierwsza próba, bardzo fajnie nawilża usta :)

[ Do dostania np TU ]



AAAAAAaaaa !
I ocyzwiście do tego wszystkiego jeszcze waciki ^^
Mam jeszcze trochę nowosći z innego dnia, jak i ciuchowych, ale to już innym razem :)
___________________
Camera- Canon 600D


Macie może któryś z tych produktów? :)
Jeżeli tak, to jaką macie o nim opinię? :)


Ja lecę coś zjeść, bo już wieki siedzę nad tym postem :p
Miłego wieczoru ! :)

XOXOXO


No comments:

Post a Comment