Inka Szaleje czyli nowości (NIE)kosmetyczne :) vol.2 - Seppälä





  

Witajcie! :)

Dzisiaj przychodzę so Was z kolejnym postem nowościowym.  (Pierwszy kosmetyczny TU )
Tym razem zakupy poczynione jakiś czas temu w fińskim sklepie Seppälä. 
Jest to bez wątpienia mój uloubiony sklep w tym kraju :)



Coś wzorzystego na ramiączkach :)



Kilka z krótkim rękawem
(dwie pierwsze i ta na ramiączkach z działu dziecięcego, ale co tam :p Jak na mnie dobre ^^)




Coś mnie na zieleń wzięło ostatnio ;)
Ale jak do rudawych włosów pasuje ^^


Kurtałka
(Może i nie niezbędna, ale za grosze, więc czemu nie :) )



Sukienka, z fajną haleczką też wpadła :)



Spodni trzy pary
(Zawsze kupowałam stonowane, czas dodać trochę inszości do swej szafy ^^ )





Kozaki, w których mnie mogliście widzieć już TU :)
(W nich czuję się trochę (i wyglądam) jak kot w butach ^^ )



I pierścionek. 
Tego rodzaju pierścionki są moimi ulubionymi :) 
Mogłabym mieć w każdym możliwym kolorze i wzorze :)


To by było na tyle :)
Jak widać z niektórych rzeczy już można kombinować zestawy, jeden nawet niedługo na blogu się pojawi :)

Dajcie znać czy coś Wam się podoba i czy też poczyniliście ostatnio jakieś zakupy :)


Buziaki i do następnego!

XOXOXO


Romwe Party Season Sale Round 2 ! Up to 60% off!
Valid dates: Nov12 to Nov18
Don’t miss, girls!


No comments:

Post a Comment