Moi pierwsi Ulubieńcy Kosmetyczni :) - VIDEO




Witajcie Kochani! :)

Dzisiaj dzielę się z Wami moimi kosmetycznymi ulubieńcami ;)

Przy nagrywaniu wszystko się wydawało ok, ale niestety przy przeróbce zobaczyłam jak bardzo jest prześwietlony :( 
Nagrywałam późnym wieczorem przy lampie i następnym razem muszę pilnować, żeby nie było tak jasno.

Dość długo nic nie nagrywałam więc szkoda mi było materiału, tymbardziej, że spędziłam kilka godzin nad montażem. 
Ale w końcu to nie tutorial, więc mam nadzieję, że jakoś to przebolejecie :)

Jeżeli Wam to nie przeszkadza, zapraszam do oglądania :)



*TAK, mam dwa różne kolory lakierów do paznokci :p
Ekonomiczność :P Recenzje tych lakierów  pojawią się wkrótce :)


W filmie mówię o:


*Pędzle: 
Hakuro: h50s, h21, h77, h74
Inglot 30 T  
pędzel no name
*Bourjois - 123 Perfect #52 Vanilla
*Avon - arabian glow bronzing pearls
*PAESE - rozświetlacz w kompakcie #mglisty poranek


*MUFE - Aqua Brow #25
*Rimmel - waterproof gel eyeliner
*L'Oreal - Super Liner, Ultra Precision
*Makeupgeek - cienie (ulubiony - Shimma Shimma)
*Essence - kredka do ust #10 femme fatale
*Bourjois - Effect 3D #29


*naszyjnik- KappAhl
*włosy - Joanna - Jesienny liść
_______________________
*Camera- Canon 600D


Dajcie znać czy któryś z tych produktów też lubicie albo czy może o którymś chcielibyście więcej się dowiedzieć :)

Do następnego! :)

XOXOXO




No comments:

Post a Comment