Makijaż dzienny paletką GOSH Q51 Angel Dust +VIDEO




  


Witajcie Kochani! :)

Dzisiaj przychodzę do Was z makijażem dziennym przy wykorzystaniu paletki GOSH Q51.
(Makijaż ten miałam w video 'Kocham Jesień')
Jak dla mnie ta paletka jest solidnie wykonana ale cienie w niej są zdecydowanie niezbyt dobrze napigmentowane i pozostawiają trochę do życzenia.

Zależnie od Waszych upodobań, możecie postawić na wersję łagodniejszą (bez kreski) albo, tak jak w moim przypadku, z dość mocno zarysowaną jaskółą :)


ZAPRASZAM NA VIDEO



Produkty:

TWARZ
Bourjois - 123 Perfect #52 Vanilla
Eveline - art scenic - podkład krująco wygładzający nr14 (jako bronzer)
Glazel - mineral powder, mineral rouge
PAESE - rozświetlacz  #11 'mglisty poranek'

OCZY
Virtual - eyeshadow base
GOSH - quattro eye shadow Q51 Angel Dust
Rimmel - waterproof gel eyeliner
HM - PURE WHITE eyeliner
Essence - I ♥ Extreme mascara

USTA 
emily - #215 + Golden Rose #19





Mam nadzieję, że makijaż się podobał, jeżeli tak, będę wdzięczna za kliknięcie w serducho → KLIK
I hope you liked this look :) If so, I'd be grateful for clicking on the heart  → KLIK



Z racji tego, że jutro jest mój dzień, jestem totalnie offline i zamierzam robić nic :D
Czasem człekowi potrzebny odpoczynek i czas tylko dla siebie :)

Do następnego ! :)

XOXOXO




Super slim price flash sale!  Only 7 days!
The winter holiday must-haves collection!  $9.99 up!
Comment under the product, and get a chance to win a free one.
Already started! Don’t miss, girls!


And there’s also The 4th Anniversary Celebration Week 2



No comments:

Post a Comment