Fly away



 

Witajcie! :)

Dopadła mnie tutaj sroga zima i musiałam się udomowić.. :/
Bo, wybaczcie, ale w 19-stopniowym mrozie nie będę paradować :p

Bardzo lubię połączenia b/w, bardzo lubię spódniczki w linii A i bardzo lubię koszule.
Dzisiaj prosta, czarna spódniczka w połączeniu z koszulą o bardzo fajnym wzorze (KLIK).

Do tego troszkę ostrzejsze, metalowe dodatki, co by mnie obciążyły, żebym gdzie czasem z tymi jaskółkami nie odleciała ;)
____
_____

Hi! :)
I really love back and white combo, as well as shirts.
Today, a plain, black skirt combined with a shirt with a nice, interesting pattern :) (GET HERE)
Not to be so birdy and fly away by accident, I was wearing some metal accessories ;)










koszula/shirt - Romwe 
spódniczka/skirt - HM
buty/shoes - OASAP
kapelusz/hat - Seppala
dodatki/accessories - HM

________________
camera: Canon 600D
włosy - Joanna 'jesienny liść'


XOXOXO

PS. 
Posiedziałam troszkę i zmieniłam układ zdjęć w zakładce TUTORIALE i Outfits, żeby było dla Was bardziej przejrzyście.
W tej drugiej muszę trochę zdjęć pododawać, ale myślę, że teraz jest lepiej, choć jeszcze nie tak jakbym chciała ;)

No comments:

Post a Comment