Makijaż Spożywczy - Jungle Queen



  


Witajcie Kochani! :)

Dzisiaj przychodzę do Was z makijażem wykonanym w dość nietypowy sposób :)
Głównie bazowałam na produktach spożywczych, bo taka też jest tematyka konkursu, w którym postanowiłam wziąć udział, właśnie ze względu na świetną tematykę :) (Oczywiście nagrody też są rewelacyjne i nie ukrywam, że eyeliner spływa na samą myśl :p)

Konkurs u Malwiny polegał na zrobieniu makijażu przy użyciu minimum trzech produktów spożywczych.



Ja do tego celu (oprócz kosmetyków) użyłam:
_________

Jak na Inkę przystało - makijaż plemienny ;)


brew - czerwony cień MIYO, powieki- Cappuccino orzechowe i papryka ostra, przyklejone na Duraline, linia wodna - HM white eyeliner






I wersja z kwiatkiem :)




Zabawy miałam przy wycinaniu w miarę równych kawałków z awokado, że hej! Urywały mi się co chwilę :P

Mam nadzieję, że ta praca Wam się podoba, życzcie mi powodzenia, hehe ^^ :)

__________
Camera: Canon 600D
włosy - Joanna - jesienny liść


XOXOXO

No comments:

Post a Comment