ROZDANIE: ShinyBox dla moich czytelników :)

UWAGA! UWAGA! ShinyBox przekazał mi też pudełko dla moich widzów. Jeśli jesteście zainteresowani wygraniem pudełka-niespodzianki, przeczytajcie poniższy regulamin i dostosujcie się do poleceń :)) Rozdanie trwa od 25.01 do 26.02.2014, do godz. 23:59 || do 08.03.2014 ogłoszę wyniki.


1. Organizatorem rozdania jest Agusiak747.blogspot.com. Sponsorem pudełka jest ShinyBox.
2. Musisz być obserwatorem publicznym mojego bloga - http://Agusiak747.blogspot.com/
3. Polub ShinyBox na facebooku.
4. Żeby wziąć udział w rozdaniu musisz mieć ukończone 18 lat lub zgodę rodzica.
5. Nagrody wysyłam tylko na teren Polski.
6. Wysyłka odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej.
7. Będzie mi miło jak zasubskrybujesz mój kanał na YT lub polubisz Agusiak747 na FB.
8. Odpowiedz na pytanie: Czy pudełka typu ShinyBox to fajna inicjatywa? Odpowiedź uzasadnij :)


Szablon:

Obserwuję jako:
Na FB lubię jako (inicjały):
Odpowiedź na pytanie:



No comments:

Post a Comment