Born Pretty - Fantasy Swirl makeup


  

Witajcie Kochani! :)

Dzisiaj zasiadłam do toaletki z zamysłem zmalowania czegoś kolorowego moją nową paletką z Born Pretty (KLIK).
Padło na makijaż ciut graficzny, nie powiem, miałam frajdę podczas jego tworzenia :)
Wybaczcie nierówności na mojej powiece, ale borykam się z beznadziejnym wirusem, który objawia się wysuszającą wysypką :/ 
_________________
Hi! :)
Today I wanted to do something colourfull with my new Born Pretty makeup palette :) (GET HERE)
It came out as a graphic look and I must say I really enjoyed doing it :)
Sorry for my skin on the lid but I have some sort of virus that  comes out in a dry rush :/











Ja jeszcze dla wzmocnienia efektu dodałam kilka cyrkonii :)


Pozostałe produkty:
TWARZ
Born Pretty - cream foundation palette
MIYO - antibacterial powder
MIYO - Sunkissed bronzer
Hean - baked blusher #271
BRWI
MUFE - Aqua Brow #25
USTA
Born Pretty - Makeup palette


Skrót tutorialu

Mam nadzieję, że makijaż Wam się podobał ;) Cały czas eksperymentuję z różnymi technikami :)


____________________
Camera: Canon 600D
włosy: Joanna 'Jesienny liść
*źródło zdjęć niektórych produktów - Internet





No comments:

Post a Comment