Untouchable Bubblegum


Witajcie Kochani!! :)

Dzisiaj będzie cukierkowo-landrynkowy post :) Naszło mnie wczoraj przy okazji obrabiania zdjęć moich różowych pędzli na słodki makijaż :) Przedmioty inspiracji wkrótce we własnej 'osobie' wylądują na blogu - don't worry :)

W zamyśle miał być to zupełnie inny makijaż: z bajerami, cyrkoniami, ale nie wychodziło mi to tak jak chciałam, więc w połowie zrezygnowałam. Drugie oko zrobiłam, i to nawet nawet wyszło - dlatego JUŻ WIECIE czemu jedno oko jest zasłonięte, a jednak coś tam się przez włosy przebija :p

Przy okazji postanowiłam też zaszaleć z ustami, wypróbować nową soczewkę. Rezultaty dalej :)


A na powiece mieni się przepięknie brokato-pyłek z SYN Cosmetics. Po prostu go uwielbiam :) (KLIK)


 ● Catrice - Infinite Matt #020
● Pierre Rene - MIYO bronzer #sun kissed 
● Maybelline - affinitone concealer #01 nude beige
● SYN Cosmetics- flush (GET HERE)
 Max Factor - Masterpiece Colour Precision eyeshadow #5 Pearl Beige 
● Kryolan - puder ryżowy
MIYO - cienie #15 Bubblegum #40 Ambition #01 White #08 Coffee #21Zero
 ● Glamour Doll Eyes - foil me (GET HERE)
 ● SYN Cosmetics - glitter#Untouchable (GET HERE)
 ● Bornpretty - Colossal 100% Black mascara (GET HERE)
 ● Bornpretty - false lashes


Mam nadzieję, że makijaż Wam się podobał ;) Nie obrażę się za wciśnięte serducho ;)


____________________
Camera: Canon 600D + soczewka 10dpi
włosy: Joanna 'Jesienny liść

____________________
Happy Easter day
Up to 75%off. Hurry up!
More than 1000 styles. There is always a suitable one for you! 
Start from Apr 15th, end on Apr 22nd.

Shipping within 24 hours.
By the way, the white lace blouse in 3D embroidery will be $11.99 on April 17th, save 64%.
Beginning at 1:00am GMT April 17th,
Lasts only 24 hours, limited pieces available. 

1 comment:

Jessie said...

To participate a formal party you always need a good dress. For me, I love wearing a maxi-slip-dress. It makes me look sexy and it's comfortable.

Post a Comment