Make-up Glam


Witajcie! :)

Przysiadłam sobie ostatnio przy toaletce i tak dla zabawy zaczęłam łączyć ze sobą kolory. 
Makijaż ten w mojej głowie wyglądał zupełnie inaczej, ale ostatecznie jak zaczęłam modzić, to wyszedł dość mocny, wieczorowy.
Tym razem ze zdjęć nie byłam zadowolona i z ledwością udało mi się po jednym wybrać.
Niemniej jednak, może to kogoś zainspiruje :)
Najbardziej podoba mi się pigment Liquid Gold na ruchomej powiece i Blitz na dolnej ;)





 ● Ingrid - Primer Base
 ● Bourjois - 123 Perfect #52 Vanilla
● Maybelline - affinitone concealer #01 nude beige
● Kryolan - puder ryżowy
 MIYO - bronzer #sun kissed
● MAC - Mineralize SkinFinish #Adored
Smashbox - HALO blush #Peachy Dream

● Essence  - I ❤ Stage base
● Makeupgeek - eyeshadows  #Corrupt, Burlesque, Mango Tango, Vanilla Bean
● Makeupgeek - pigments #Liquid Gold, Blitz
● Makeupgeek - gel liner #Immortal
 ● Maybelline - Colossal 100% Black mascara
Revlon - Precision Lash Adhesive
● flase lashes - nn

 Pierre Rene - gloss SweetBerry #01 Plum Passion



Dajcie znać, czy makijaż Wam się podobał :) Zachęcam do kliknięcia serducha :)


____________________
Camera: Canon 600D 
włosy: Joanna, sprany 'Jesienny liść



No comments:

Post a Comment