Eveline: Colour Celebrities, pomadka nr 601


W tym poście powiem Wam kilka słów na temat pomadki Colour Celebrities w kolorze 601 od firmy Eveline. Colour Celebrities to seria pomadek nawilżających i właśnie taki jest też i mój egzemplarz. Do mnie trafił odcień czerwony, czyli jeden z tych, które lubię nosić najbardziej. Zapowiadało by się obiecująco. Niestety, ja nie przepadam za pomadkami nawilżającymi, ponieważ one głównie nabłyszczają usta, mają wykończenie kremowo-błyszczykowe. Są dość mokre w konsystencji i niezbyt trwałe. Ja jestem zwolenniczką wykończeń matowych, które są w stanie przetrwać naprawdę wiele godzin na ustach.

Pomadka Eveline jest bardzo mokra. Ma dziwną konsystencję, ciężko nakłada się ją na usta. Kiedy nanoszę kolor sztyftem na jedną wargę i odciskam ją na drugą szminka bardzo dziwnie znika, nie nanosi się równomiernie. Dodatkowo, w upalne lub cieplejsze dni mam wrażenie, że pomadka rozlewa się na ustach. Jednak kiedy już ją nałożę, to jest całkiem ok. Nie jestem w stanie jej nosić na ustach długo w pierwotnym stanie, ponieważ nie lubię wrażenia mokrych warg i po prostu ją wycieram ;ub zjadam. Natomiast kiedy odcisnę usta w chusteczkę pozostaje na nich matowa ładna, warstwa, która mi odpowiada. Niemniej jednak, i tak szminka ta do najtrwalszych nie należy.



Sama raczej nie sięgnęłabym po tę pomadkę, z wyżej wymienionych względów. Jeśli jednak ktoś woli wykończenia błyszczące, nawilżające i niekoniecznie trwałe, to szminka wypada ok. Na plus zaliczam bardzo ładne opakowanie i zapach sztyftu, jest bardzo przyjemny, słodki. Gdyby pomadka była matowa, to na pewno zyskałaby moje uznanie. No ale nie każdy jest taki jak ja, każdy ma inny gust, więc ja jej nie przekreślam i polecam osobom, które lubią takie właściwości w pomadkach.


Cena: ok. 13zł      Pojemność: ?      Dostępność: szafy Eveline, małe drogerie

No comments:

Post a Comment