Sagittarius Look :)

Hej ha heloł ! :)

Wiem, że długo nic nie dodawałam, ale po powrocie do Polski mam tyyyyyyyle rzeczy do zrobienia..

I know that I haven't posted much but after my return to Poland I've got so many things to do....


Na MakeupBee wystartował  dziś konkurs o tematyce znaków zodiaku:)
Pomyślałam - Czemu nie?:)
Wyżywałam się artystycznie przez prawie dwie h (O_o)
Ale ubawiłam się przy tym, na bieżąco myśląc co by tu wymalować:p

Hey :)
MakeupBee organizes a competition concerning Zodiacs:)
And I thought - Why not? :)
I was doing this look for nearly two h (O_o)
But I had fun, really :p







Produkty użyte/ Products used

Twarz/ Face:
Catrice - Allround Concealer
Lumene- Mineral Foundation #1 Cream Beige
FM- Puder sypki Biscuit
FM- Baked Powder

Oczy/Eyes: 
Inglot- Duraline
Złoty brokat / Gold glitter
Złote gwiazdki / Gold Stars
Paletka z Sephory ( zrobię recenzję kiedyś^^)
Mon Ami- Waterproof eyeliner #5
Rimmel- Volume Accelerator Mascara
Essence- Black Eyeliner

Usta/ Lips
Mon Ami- Waterproof eyeliner #5
Złoty brokat / Gold glitter


Miłego Wieczorku :*
Have a nice evening:*

No comments:

Post a Comment