Daaaark Look...




Witajcie:)
Któregoś tam ostatniego wieczoru już miałam zbierać się do spania, ale pomyślałam, że mam niesamowitą ochotę wypróbować nową kredkę Jumbo z Sephory i wspaniały czarny pigment z Glamour Doll Eyes z mieniącymi się na wszystkie kolorki drobinkami( których niestety nie widać na zdj :/) 
W sumie to nigdy nie miałam na całych powiekach czerni, ale muszę powiedzieć, że całkiem dobrze się tak czułam;p A brwi.. Hm... poniosło mnie trochę z ich grubością:D haha ale chciałam zobaczyć czy do twarzy mi w krzakach:D hehe:)

Hi:)
One evening I was about to go sleep but then I thought that I extremely wanted to try my new Sephora Jumbo pencil and a marvellous black pigment from Glamour Doll Eyes that sparkles in all colours (but u won't be able to see it unfortunately:/)
I have never worn a black shadow all over my eyelid and I must admit that I feel quite comfortable in it:)
And as far as my brows are concerned... Ehm... I wanted to check out if bushes match me ;D








 Produkty/ Products used:

Twarz/ Face:
Catrice - Allround Concealer
Catrice - Infinite Matt #020 honey beige
Rimmel- Stay Matte #001
FM - bronzer

Oczy/ Eyes:
Sephora- Jumbo liner #03 Grey 
Glamour Doll Eyes pigments - Super Nova, Tattooed
PAESE - eyeshadow #602
Rimmel- Lash Accelerator Mascara

Usta/ Lips:
Carmex
Astor lipstick - #32 ; #58

Tak trochę wampirowo mi wyszło nie;p
Looks a little bit like a vampire, doesn't it?;p


XoXo 


No comments:

Post a Comment