Time for colours :)

Hej Wszystkim:)
Ostatnie dni są mega stresujące i trudne... Ale mam swój sposób na "odstres":) Włączam muzykę, biorę w ręce pędzle i tworzę.. :) Od razu lepiej:) A że tworzyłam już w późniejszych godzinach, to niestety zdjęcia będą jakie będą.. 
Ale koniec smutów:) Jako że dawno nic kolorowego nie było, czas na kolorowiasty makijaż:)

Hi Everyone:)
Last days are super stressful and hard.. But I know a great way to get rid of the stress:) I turn on the music, grab my brushes and do make-up:) Feel better immediately:) As I was creating late in the afternoon, photos are what they are..
But let's focus on sth pleasant:) I'ts time I presented to u a colourful make-up:)






Produkty/ Products used:

 Twarz/ Face 
Catrice - Allround Concealer
Lancome Teint Idole Ultra - #02 (Lys rose)
FM- Loose Powder
Sephora Palette - bronzer; blush

Oczy/ Eyes
Sephora Make Up Palette
YES LOVE palette
Flormar neon eyeshadow - #N103
MIYO - #13 (Chili)
Eveline Cosmetics - Black eyeliner 
Loreal- EXTRA VOLUME COLAGENE mascara
rzęsy / false lashes - made in china :D

Usta / Lips
YES LOVE palette (purple; turquoise colours)
Joanna - Lipgloss


_____________________________

PYTANKO :)
Jaki na prawdę dobry podkład mogłybyście polecić? :) Chodzi mi o coś dobrze matującego, dobrze stapiającego się z cerą i długo się utrzymującego:) tak do 100 zł:) I żeby jego konsystencja nie była taka mega kremowa. Bo ostatnio mam fazę na podkład z Lancome (korzystam z próbki aktualnie, bo chciałam sobie dopasować kolor) ale zastanawiam się czy nie można by było jakiegoś tańszego zamiennika znaleźć :)
Nie wiem, czy miałyście okazję użyć podkładu z Lancome, ale ja miałam i zakochałam się w nim od razu!
Po pierwsze jest on bardziej, że tak powiem wodnisty niż inne podkłady, i bardzo mało się go aplikuje. Genialnie stapia się z cerą, ale przy odrobinie większej ilości można uzyskać efekt maski. Skóra jest mega gładka, matowa tak, że nawet nie trzeba by było buzi przypudrowywać, i trzyma się caaaaały dzień! bez świecenia:) No, przynajmniej u mnie;p Ale jednak 170 zł za podkład to trochę bardzo sporo, więc może macie jakieś na prawdę dobre wypróbowane podkłady do cery normalnej?:)
Z góry dziękuję za pomoc:)

Question:)
Do you have in mind any REALLY good foundation that u could recommend?:) I need sth that will  matte and of medium coverage. I had the opportunity to use Lancome Teint Idol recently and I fell in love with it!! My skin was flawless! But it costs quite a lot and I was wondering if there is a cheaper substitute to this one?:)What could you recommend for normal type of skin?:)
Thanks in advance for ur help:)

XOXO :*

No comments:

Post a Comment