DIY failure ? :)

Hej :)

Jak Wam mija tydzień?:) Ja nawet nie wiem kiedy dzień się kończy, a kiedy zaczyna.. Masakra

Muszę Wam powiedzieć, że od pewnego czasu mam przyjemność oglądać bloga o nazwie MODENFER. Prowadzi go przesympatyczna, przepiękna, mega utalentowana i super kreatywna Marta:)
Serdecznie Was do niej zapraszam!:) Uwielbiam oglądać jej posty, każdy jest wyjątkowy:)
I tak to przeglądając zawartość jej bloga, trafiłam na notkę z przeróbką spodni:) - KLIK
Oczywiście wynik jej pracy niesamowicie mi się spodobał, toteż kilka dni temu postanowiłam się trochę pobawić:)
Znalazłam jakieś stare czarne jeansy, w których nie chodziłam i tak, bo wyblakły:/ I pomyślałam, dlaczego by nie spróbować:D Najwyżej staną się spodniami roboczymi:p Do spodni Marty się oczywiście umywają:p
Nie jestem do końca zadowolona z efektów :( :p
Zamieszczam ten post, żeby Wam pokazać jak może się skończyć taka zabawa:P

Hi:)
How is your week going? :) I don't even know when the day ends and starts again.. Everything is going soooo fast..
I must say that for some time I have the pleasure to keep up to date with the blog named MODENFER 
If you are not familiar with it, DO visit it!!:) It's written by a genial, beautiful, super talented and creative woman.
I really love all her posts! Each of them contains a bit of magic:)
And once I was browsing them, I came across a jeans DIY post. I liked it so much that I decided to do this DIY to one of my old jeans :) 
I'm not really satisfied with the result :( :p I'm curious, what do you think about them?:P
I'm posting this just because I'd like you to see how this fun may come out ;)


 Przede wszystkim potrzebowałam duuużo gumek recepturek:P
I needed a lot of elastics :P


Żeby nie robić totalnej kopii, powiązałam spodnie inaczej niż Marta :P
Not to look the same as Marta's, I placed the elastics differently :P


Takie oto dziwactwa włożyłam do miski, której zawartością była woda i środek czyszczący zawierający chlor. ( w proporcji 3:1)
And this strange looking sth was put into the bowl filled with water and detergent in 3:1 propotion)


Jak widać na tym zdjęciu, po ok 20 minutach spodnie nabrały koloru modnego tej jesieni:)
As you can see, after 20 min the colour of my jeans was the one that is really fashionable at present.


Patrząc na ten kolor, poczułam zadowolenie :)
Ale jak spodnie wyschły moje zadowolenie zdecydowanie znikło..:( To nie był kolor jakiego oczekiwałam.. Zresztą sami zobaczcie :P
While looking at this colour I was really satisfied :)
But when the jeans dried up, I was kind of confused... :( It wasn't the colour I meant it to be... See yourself :P


 Jak możecie zauważyć, nie dość że te 'krążki' trochę średnio wyszły, to jeszcze jest mnóstwo przebarwień, hmm powiedzmy że tak miało być:D
As you can notice, these 'circles' didn't come out marvellously. And there are a lot of smudges, but let's think that it was done on purpose :D


W sumie to ja nie wiem nawet co sobie wyobrażałam, ale zdecydowanie to nie jest moje pierwsze i ostatnie podejście do tego tematu!!:D Będę próbować dalej:) 
To była tylko zabawa, więc nic się nie zmarnowało;p
Może zrobię jakiegoś posta jak wyglądają na mnie;p
Martolinko ! Widzisz jak nieudolnie skończyła się moja próba :D :P
POZDRAWIAM CIĘ! :D 

All in all, This is not my first and last attempt to this issue !! :D I will try again ;)
It was just for fun so nothing is wasted :p
Maybe I'll do a post presenting them on me :p

Próbowałyście takiego diajłajowania? :D
Have you ever tried that kind of stuff? :D



(Mój krzyk chyba by przestraszył tą dziewczynkę bardziej xD)
My scream would probably scare the girl even more xD)

XOXO
Takie tam jedno (z październikowej jeszcze) sesji :D

No comments:

Post a Comment