I'm Glowing Home +review

Cześć i czołem, a raczej paznokciami:P

Jak Wam zleciał ten tydzień?:) Bo mi szyyybko.... Kurcze dni lecą jak szalone. Niby poniedziałek, nim się obejrzę już jest piątek. I nawet się nacieszyć porządnie weekend'em nie można, bo zaraz znów poniedziałkowa zmora... Ach... 
Ok, koniec gadania, dzisiaj wrzucam posta paznokciowego. Nie wiem czemu tak późno, ale zebrałam się na użycie mojego lakieru od SYN Cosmetics. [KLIK]
Muszę się przyznać, że się w nim zakochałam! :D Efekt bardzo przypadł mi do gustu:)

Hi:)
How was your week going? My ended quickly, as always... 
Today I present a nail post. I don't know why I haven't done it earlier but still.. The main role plays my nail polish from SYN Cosmetics. [CLICK]
And I must admit that I'm in love with this one! :D


'Lakier ten jest bezbarwny i zawiera w sobie czarne i białe cząsteczki w 7 różnych kształtach. (W butelce może wyglądać na lekko mleczny, ze względu na składnik, który sprawia, że lakier świeci, ale na paznokciach jest przezroczysty)' - pisze producent. 
I tak jest w rzeczywistości.

'In normal lighting it applies on nails with a clear background and 7 different shaped white and black glitters. (In bottle it may appear cloudy due to the glow ingredient, but will apply clear on nails)' - SYN says.
And it is, indeed, exactly like that.

( Pierścionek/Ring - KappAhl)

Co mnie najbardziej zaskoczyło, to to, że NAPRAWDĘ świeci w ciemnościach:D Zdjęcia w ciemności NIE SĄ wcale przerabiane! Jakość jest jaka jest, ale chciałam Wam pokazać, że naprawdę świecą:D Ale odjazd:D

And what surprised me most was that it REALLY glows in the dark !! :D yeah :D How awesome is that! :D
These pics ARE NOT photoshoped as I wanted to show you that they really glow!:) Sorry for the quality then.


'Pozostawiając paznokcie pod bezpośrednim oświetleniem przez minutę, będą świecić do 15 minut, powoli zmniejszając swój blask.' - pisze producent. 
Hmmmm u mnie byłoby to jakieś 10 minut, ale może to zależy od lampy.

'Leaving nails approximately 1 minute under direct lighting showed glow up to 15 minutes, slightly decreasing in glow around 10 minutes but you could still see glow up to 15 minutes.' - SYN says.
In my case it was about 10 min, but maybe it depends on the lightning.



Użyte produkty/ Products used:



Ja naprawdę lubię te lakiery!:) / I really like these nail polishes


Niesamowicie jestem zadowolona z tego lakieru;) Nałożyłam dwie warstwy, ale następnym razem, zgodnie z instrukcją nałożę trzy:) Mam jeszcze inny jego kolor, który jest następny w kolejce:)
Co do trwałości, SUPER:) Odpryski pojawiły mi się przy 5 dniu, co jest zdecydowanie niezłym wynikiem:)

I'm truely satisfied with this polish ;) I applyed two coats but next time I will follow the instruction and apply 3 :) I've got also a red one and this one is next to be tried:)
If it comes to the durability, GREAT :) It lasted on my nails for 5 days, what is undeniably a good result:)



SYN Cosmetics website: [CLICK]
SYN Cosmetics Facebook: [CLICK]
My Facebook: [CLICK]

SYN Cosmetics nail polish "I'm Glowing Home": 
ocena/mark: 9/10   ;)

Używałyście kiedyś podobnych lakierów?:)
Have you tried this kind of polish? :)

Udanego weekendu życzę! :*
Have a great weekend ! :*


No comments:

Post a Comment