Liebster Blog

Hej Wam Piękne Stworzenia:)

Jej, mam ostatnio tyle spraw na głowie, że prawie mnie tu nie ma.. :( Wiem, ale niestety nie mogę na to nic poradzić... Ostatni rok studiów i będę free (kind of;p) Mam nadzieję, że nie zapomnicie o mnie;p Będę się starać dodawać posty jak tylko będę miała trochę więcej czasu...

Tymczasem zostałam nominowana do Liebster Blog przez Kobiecą Kobietkę , którą serdecznie z tego oto miejsca pozdrawiam i zapraszam na Was na jej bloga:) I dziękuję! :)
Strasznie mi miło i się niezmiernie cieszę, że mój blog ma więcej niż kilku stałych czytelników ♥ !! 
I chciałam podziękować za te wszystkie miłe komentarze, jakie dostaję ! :) 
To wspaniałe uczucie, że komuś się podoba i docenia moją pasję ;)


Wyróżnienie Liebster blog otrzymuje się od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób, informując je o nominacji i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga od którego otrzymało się wyróżnienie.


Pytania:
1) Co najbardziej w sobie lubisz
To, że mam oczy jakie mam :) Tzn, że nie mam opadających powiek ;p
2) Czy osoby z Twojego otoczenia (rodzina, znajomi z pracy lub uczelni) wiedzą, że prowadzisz blog
Raczej tak
3) Masz tatuaż
Nie
4) Najpiękniejsze wspomnienie
Noc, ruiny zamku, chwila samotnego czekania... Znak, że mogę już przyjść... Po przejściu przez mur widzę na trawie rozłożony koc, dookoła którego były poukładane na wzór serca małe, pachnące, okrągłe świeczki(oczywiście zapalone;)), koc wyściełany płatkami róż i pomiędzy świeczkami całe róże... Rozmowa pod gołym niebem przez kilka godzin.. i ten nastrój... ♥ 
5) Masz jakieś zwierzątko
Kotkę o imieniu Naily :) Jest przeurocza 


6) Gdzie planujesz spędzić Sylwestra
Obojętnie gdzie, byle z Nim  Brak konkretów jeszcze ;p
7) Czy martwi Cię to, co ludzie o Tobie myślą lub powiedzą
Czasem tak, czasem nie...
8) Szpilki czy balerinki 
Szpilkiii!!!! 
9) Ulubiony serial
K jak Kartony :D haaa nie no tak poważnie to Vampire Diares i 90210(lubię ich styl!)
10) Lubisz słuchać muzyki - jakiej?
Lubię, a jakiej to zależy od nastroju. Wszystko po trochu prócz techna! 
11) Na jaki prezent czekasz od Mikołaja
Na mojego Mikołaja we własnej osobie :D I chwile szczęścia 

Nominuję:

PYTANIA
1) Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
2) Ulubiona książka / film
3) Ulubiona część garderoby?
4) Gdybyś mogła mieszkać gdziekolwiek Ci się zamarzy, jaki byłby to kraj?
5) Co chciałabyś w sobie zmienić?
6) Wierzysz w przypadki?
7) Przejmujesz się opinią innych?
8) Najlepszy zakup ever ?
9) Największy bubel wszech czasów?
10) Makijaż dzienny - mocny/delikatny?
11) Zakupy bez limitu - w którym sklepie?

Zapraszam do odpowiadania:)
Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia :* 

No comments:

Post a Comment