Dzienny bordo-brąz :)

Hej Kochani :)

Wrzucam Wam dzisiaj zapomniany przeze mnie dzienny makijaż w kolorze hm... bordowego brązu ? :p
Kurcze jak kiedyś już pisałam, mam sporo rzeczy na dysku, ale nigdy nie mam czasu się zabrać i wszystko poskładać :( :p
Też dzisiaj natknęłam się na ten i stwierdziłam, że opublikuje go od razu :)
Muszę się jak najszybciej pozbyć zdjęć z nieaktualnym kolorem włosów:P hehe
Jeszcze na dniach pojawi się ten z posta Hi Heels :) Hmmm tylko nie wiem kiedy go puścić :P

Oczywiście w rzeczywistości kolory były intensywniejsze...







Products:
FACE
Lumene - Mineral Foundation #Cream Beige
Rimmel - Stay Matte transparent powder
FM - Bronzer

EYES
Sephora Make-up Palette
Sephora - gel liner
Rimmel - Lash Accelerator Mascara

LIPS
Bourjois - 3D Efect gloss #29

Tak więc uraczę Was jeszcze paroma postami w starych kudełkach :P
Ja zmywam się kujonować :p

Cudownego Dnia Piękni! :)

XOXO

No comments:

Post a Comment