Rozdanie podziękowanie ! :)

Witajcie Kochane!! :)

Jak zapowiadałam w ostatnim poście, chciałabym Wam Wszystkim BARDZO podziękować za to, że jesteście tutaj ze mną już ponad pół roku! Dziękuję za wszystkie wspaniałe słowa, jakie od Was przeczytałam:)Niezmiernie mnie to cieszy i motywuje ! Nie spodziewałam się, że to co kocham robić zdobędzie jakiekolwiek uznanie i zainteresowanie :) I'm HAPPY! :)
Bo to dzięki Wam ten blog istnieje! Wy jesteście moim motorkiem :)
Nie wiedziałam, że mogę poznać (chociaż wirtualnie) tyle wspaniałych osób! ;) 
I też od Was dużo się dowiaduję, uczę i podziwiam :)

I by wyrazić swoją wdzięczność, chcę zrobić skromne rozdanie:)
Bardzo bym chciała wynagrodzić Was wszystkie, ale niestety milionerką nie jestem ;P
Ale chociaż zamiast jednej osoby, pomyślałam nad zestawami i zostaną wylosowane 3 osoby! :)

Tak więc przejdźmy do nagród :)

ZESTAW I
Naszyjnik KappAhl
Cienie Isa Dora - 1 cienie pojedyńcze, 1 podwójne
(niebieski pojedyńczy jest ciemniejszy od tego w podwójnym^^)
5 próbek pigmentów firmy Dark Heart Designs 


ZESTAW II
Naszyjnik KappAhl
Sephora - Jumbo liner #01 white
SYN Cosmetics - srebrny brokat --- klik
5 próbek pigmentów firmy Dark Heart Designs 


ZESTAW III
Naszyjnik KappAhl
Isa Dora - cienie pojedyńcze
Glamour Doll Eyes - cienie sypkie- klik
5 próbek pigmentów firmy Dark Heart Designs 

(cienie Isa Dora były przeze mnie jedynie swatch'owane i nie zawierają aplikatorów)
Reszta produktów nowa, ani razu nie używana/noszona :)
Te próbki cieni są naprawdę śliczne:) Dopiero po aplikacji widać jak się pięknie mienią:)
Mam nadzieję, że jakoś udało mi się sensownie pogrupować produkty :)

REGULAMIN
1. Bądź publicznym obserwatorem bloga inka2504.blogspot.com
2. Polub mnie na Fb  - KLIK 

 3. Napisz u siebie na blogu informację, że bierzesz udział w rozdaniu. (+2 losy) (warunek niekonieczny)
Użyj do tego bannera, który znajduje się poniżej.



4. Dodaj mój blog do blogrolla (+ 2 losy) (warunek niekonieczny)

5. Rozdanie trwa od dnia 26.01.2013 do 09.02.2013 do godziny 23:59.
6. Organizatorem i jednocześnie sponsorem nagród jest tylko blog inka2504.blogspot.com.
7. Zamieszczając komentarz, autor tym samym przyjmuje warunki Regulaminu i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr.133 pozycja 833).
8. Spośród prawidłowo napisanych zgłoszeń zostaną wylosowane trzy osoby, do których powędruje nagroda :) Przesyłka nagrody jedynie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
9. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

Dodatkowo osoby najaktywniejsze na moim blogu dostaną po 2 losy gratis ;)
(trzeba jakoś wynagrodzić biedne mięśnie Waszych rąk za wystukiwanie literek na klawiaturze :D ^^)

Wylosuję zwycięzcę do 3 dni od zakończenia rozdania.
Wysyłka nagrody do 7 dni od wyłonienia zwycięzcy.
Napiszę maila do osób, które wygrały, zaraz po wyłonieniu Szczęśliwców ^^

Schemat zgłoszenia
1. Obserwuję jako:
2. Lubię na Fb jako:
3. Wybieram zestaw nr:
4. E-mail: 
5. Banner/notka NIE/TAK + link :
6. Blogroll NIE/TAK + link :


SERDECZNIE ZAPRASZAM do wzięcia udziału! :)

Buziaki Kochane :*
i dziękuję jeszcze raz :D

ja spadam na śniadanicho :D




No comments:

Post a Comment