Aktualizacja włosowa - porównanie maj-wrzesień


Dawno nie robiłam aktualizacji włosowej. Taka porównawcza między dwoma miesiącami nigdy nie gościła na moim blogu - to pierwszy raz. Jak widzicie, jestem w tej samej koszulce - uznałam, że 'wąż Eskulapa' to dość dobry miernik przyrostu. Ten niestety nie jest duży - po 4 miesiącach oczekiwałam większego przyrostu (nie mierzę włosów, więc oszacowuję tylko po długości na koszulce - możliwe, że któreś zdjęcie jest trochę przekłamane, bo inaczej na nim stoję). Okazało się, że włosy w ciągu tego czasu urosły mi tylko 3cm - strasznie mało! Ale przypominam sobie, że po drodze podcięłam odrobinę końcówki, więc 1cm mogło wtedy ubyć.

Od około miesiąca używam słynnej maski drożdżowej Babuszki Agafii i wydaje mi się, że ona działa na porost włosów. Będę używać jej dalej (starczy jeszcze na 2-3 miesiące) i potem zrobię porównanie włosowe ;) Na zdjęciu wrześniowym jestem po umyciu włosów szamponem Aleppo Planeta Organica oraz odżywieniu ich balsamem Aleppo tej samej marki.

Jak widać, moje kolorowe woodstockowe włosy nadal nie chcą zejść - trudno, może kiedyś się im to uda. Chociaż wkurzają mnie takie wypłowiałe, chętnie bym je pomalowała! Ogólnie teraz włosy są gładsze, nie wiem czy to zasługa pielęgnacji, czy też Tangle Teezera, który jest w moim posiadaniu od czerwca.

Chyba już skończę tę gadaninę, efekty widać (chociaż słabe). Oceńcie same ;)

No comments:

Post a Comment