Co zmieniły we mnie 2 lata blogowania?


Dzisiaj krótki post porównawczy, co zmieniło się w moich nawykach i wyglądzie przez niemalże dwa lata blogowania. Zdjęcia z 2011 zostały zrobione po moim czteromiesięcznym 'stażu' jako blogerki. Myślę, że zmiana jest widoczna gołym okiem. Nie przykładałam wtedy takiej dużej uwagi do rzeczy, które są dziś dla mnie codziennością. Dalsza część wpisu wszystko Wam wyjaśni...


Wciąż nie jestem zadowolona ze stanu moich włosów, ale te zdjęcia przypominają mi o tym, że przeszły one długą drogę. Obecnie zastanawiam się, jak w ogóle mogłam doprowadzić je do takiego stanu, powinnam była je bardzo mocno ściąć. Oh, człowiek był głupi i nieświadomy... Trzy miesiące później zaczęłam olejowanie.

Nie myślałam wówczas o podkreślaniu brwi... W obecnej sytuacji mam aż ochotę je poprawić w jakimś programie, wyglądają strasznie. Po dwóch latach blogowania, są one nieodłącznym elementem mojego codziennego makijażu. Nie wyobrażam sobie wyjść w pełnym makijażu, bez zrobionych brwi.

Poza tym od około roku nie farbowałam włosów i wcale nie mam ochoty tego robić :D


A u Was co się zmieniło, od kiedy zaczęłyście blogować?

No comments:

Post a Comment