Joanna: Senusal, krem do depilacji nóg oraz balsam łagodzący


Niedawno pisałam Wam o kremie do depilacji Joanny, którym wygolimy takie miejsca jak pachy, czy okolice bikini. Dzisiaj chcę opisać produkt do usuwania włosków z nóg. W notce pojawi się też krótkie przedstawienie balsamu łagodzącego po depilacji, którego ja akurat za bardzo nie używałam... dalej powiem Wam, dlaczego.

Joanna, Sensual, balsam łagodzący po depilacji - jest to kosmetyk o lekkiej, kremowej konsystencji. Dobrze rozsmarowuje się na skórze i dość szybko wchłania. Ma perfumowany zapach - ładny, ale dość intensywny (przypomina mi eleganckie perfumy). Użyłam go na sobie tylko 2-3 razy... pod pachy. Tylko i wyłącznie po to, żeby nie pisać opinii 'na sucho'. Niestety nie jestem dobrą osobą do recenzowania takich kosmetyków, bo po prostu... nie mam podrażnień. Akurat moja skóra jest o tyle fajna, że ani się nie przesusza ani nie ulega podrażnieniom po goleniu. Ponadto, czerwone kropki czy wrastające włoski także są mi obce.

Cena: ok. 7zł       Pojemność: 150g      Dostępność: różnego rodzaju drogerie


Joanna, Sensual, krem do depilacji nóg, wzbogacony ekstraktami z miodowego melona i rumianku - na początku nie sądziłam, że sprawdzi się u mnie. Dawniej próbowałam golić nogi takimi preparatami, jednak szybko dałam sobie spokój, bo nie radziły sobie z tym dobrze. Po otrzymaniu kosmetyku Joanna musiałam jednak spróbować... i wiecie co? To działa. Sama jestem zdziwiona. Co prawda trzymam ten krem na nogach 2 razy dłużej niż zaleca producent, czyli około 15min., jednak wszystkie włoski zostają usunięte. Oczywiście produkt nie działa tak jak depilator i nie wyrywa włosków z cebulkami, więc po kilku dniach znów widzimy ich kilkumilimetrowe główki. Poza tym wydajność takiej tubki na całe nogi to 1-3 użycia, więc jeśli chodzi o ekonomiczność, to niestety jestem na nie. W opakowaniu znajdziemy 100g kremu do depilacji, złotą szpatułkę oraz saszetkę zawierającą 10g emulsji łagodząco-nawilżającej po depilacji.

Cena: ok. 7zł       Pojemność: 100g      Dostępność: różnego rodzaju drogerie

No comments:

Post a Comment