Zagubiona Cyganka ;)





Witajcie :)

Dlaczego taki tytuł posta? A dlatego, że podczas zdjęć miałyśmy niezły ubaw z Paulą :) M.in. przez moje niesforne teksty, które często wyskakują z moich ust :p Jednym z nich był właśnie tekst zdjęciowy : 'Ej, zrób mi zdjęcie a'la zagubiona cyganka' ;) Cokolwiek to znaczy i jakkolwiek powinno ono wyglądać :P W moim wyobrażeniu miało wyglądać dokładnie tak jak widzicie na zdjęciu wyżej. Kto chce, może interpretować na swój sposób; dla mnie to zdjęcie a'la Zagubiona Cyganka ;) A określenie to brzmiało w naszych uszach i wywoływało śmiech cały dzień, a nawet i dłużej :P

Może pogoda za oknem nie jest najlepsza, ale podczas zdjęć była piękna :) W przerwach między moim alergicznym kichaniem i wycieraniem nosa wyszło kilka dobrych ujęć :) Pozwoliłam sobie na mocniejszy make-up, cekinową bluzencję, która jest w spadku po mojej mamie i po raz kolejny czarną maxi. Widzicie ile Wam już propozycji jej noszenia podsunęłam ? :P Hehe mogłabym tak w nieskończoność, ale co za dużo to nie zdrowo :) Do tego bardzo wygodne butki ze sklepu światbutów24, które są jednymi z moich ulubionych par obuwia płaskiego.













Eeej, jeszcze ja, jeszcze ja!! :)

Mam nadzieję, że Wam się podobało ;)
Życzę udanego tygodnia Kochani! Ściskam mocno! :)

XOXOXO

***

Romwe Hot Sale for Cardigans & Jumpers
Up to 50 %off
Valid dates: Sep17 to Sep19
Only 72 hours!!Don’t miss, girls!
Go : http://www.romwe.com/manage_activity/cardigan-flash-sale/?wn
And flash sale:http://www.romwe.com/manage_activity/best_seller_sale/?wn

No comments:

Post a Comment