Haul: zestaw Angry Birds od Lumene + Biedronkowe łupy


Jakiś czas temu na blogu Ani wygrałam rozdanie z zestawem kosmetyków Lumene ze specjalnej serii Angry Birds. W grę grałam kilka razy, jakoś mnie nie wciągnęła, za to kosmetyki prezentują się bardzo fajnie i przyciągają wzrok :) Tym bardziej się cieszę, bo nie miałam do tej pory przyjemności z marką Lumene (poza jednym błyszczykiem z ShinyBoxa) i mogę przetestować aż 4 rzeczy :)

W skład zestawu wchodzą:

balsam do ciała

żel pod prysznic

szampon do włosów

krem do rąk



Wczoraj byłam też w Biedronce, głównie po składniki na sałatkę z kurczakiem (wyszła mi tak zajebista, że dzisiaj robię znów :P i wysłałam Kubę po kurczaka), ale chciałam też zobaczyć, jak wyglądają na żywo rzeczy z najnowszej gazetki. Już wcześniej planowałam kupić szampon, ponieważ przyda mi się u Kuby, bo wcześniejszy co u niego mam już się kończy. Szampon w zielonym opakowaniu, jaki wzięłam (były jeszcze trzy inne rodzaje) przepięknie pachnie pomarańczami. Zdziwiłam się, bo myślałam, że będzie pachniał jakoś aloesowo :P

Poza tym zobaczyłam, że mają w ofercie odżywkę, o czym z gazetki nie wiedziałam. Od razu ją wzięłam, bo uwielbiam nawilżacze do włosów i chętnie przetestuję produkt tej marki. Ona natomiast nie ma najciekawszego zapachu, mimo że krem do rąk z tej serii pachnie super! Szybko złapałam też płyn do kąpieli od Farmony. Chciałam coś na chłodniejsze dni i trafił do mnie wariant karmel i cynamon.


płyn do kąpieli Farmona - 9,99zł

szampon do włosów - 5,99zł

odżywka do włosów - 5,99zł

A czy Wy skusiłyście się na coś z obecnej oferty Biedronki? :)

No comments:

Post a Comment