Kilka włosowych nowości


Dopiero co był haul, a znów pojawia się kolejny. Tym razem w 100% poświęcony produktom do włosów. Ostatnio nawiązałam współpracę z marką Cece of Sweden i dostałam 4 produkty, które sobie wybrałam. Natomiast piąty produkt, to współpraca z HexxBOXem :)


Na pierwszy rzut idą dwie maski do włosów. Jedna, wiśniowa, to maska keratynowa z serii Salon. Druga, z jedwabiem, jest z serii Cece Med. Póki co użyłam tylko raz maski wiśniowej - bardzo ładnie pachnie i kolorem oraz konsystencją przypomina jogurt. Zawierają parafinę, co trochę mnie martwi (bo włosy nie przepadają).


Następne produkty to odżywka dwufazowa bez spłukiwania (po lewej) oraz lotion do przetłuszczających się włosów (z aplikatorem). Oba z serii Cece Med. Jestem ciekawa, jak się sprawdzą, zwłaszcza lotion ograniczający przetłuszczanie - myję głowę codziennie, więc będę mogła sprawdzić, jak działa.


Ostatnia rzecz, to produkt marki Oilmedica. Nazywa się maska i odżywka do włosów, a tak naprawdę jest to... olej. Mówiąc szczerze, tego się nie spodziewałam :P Ale bardzo się cieszę, bo oleje uwielbiam (ten jest na bazie kokosowego, więc ma formę stałą - trzeba go podgrzać) i chętnie wypróbuję tego cudaka. Dzięki, Hexx! :*

No comments:

Post a Comment