Makijaż paletą Astor Heidi - Złoto i Pomarańcz (VIDEO Tutorial)






Witajcie ! :)

Dzisiaj przychodzę do Was z dawką koloru w sam raz na czasem szaro-burą jesień :) 
Do wykonania makijażu użyłam limitowanej paletki Astor Heidi, jeżeli ją posiadacie, to może wykorzystacie moje połączenie kolorów, a jeżeli nie, można łatwo zdobyć podobne kolory, chociażby w Inglocie, gdzie kolorów jest naprawdę liczba spora :)

Hi!:)
Today I wanted to share a make-up with you guys that is perfect for a fall time. A pop od gold and orange looks really great with brown and dark green. Makeup done with Astor Heidi palette but if you don't have this one (as it was an limited edition) you can easily substitute the colours, e.g. in Inglot, there you can find a massive amount of different shades :)


Jak możecie zauważyć, zakupiłam lampę pierścieniową (TUTAJ) i dopiero rozpracowuję, na jakich ustawieniach aparatu działać, żeby było najlepiej. I nie jest to takie proste, jak mi się zdawało. Często przebijają zielono-żółte tony, które starałam się jakoś ukryć w programie, ale będę dążyć, żeby zdjęcie z aparatu było jak najdoskonalszym odzwierciedleniem rzeczywistości :)

As you may notice, I bought a light and I'm working on the setup of my camera. I hope I'll manage to do that. Don't know why but my pics often have green/yellowish undertones and I have to post-process them more. Anyways, I'll cope with that in the future :)


Jeżeli podoba Wam się look, ja będę bardzo wdzięczna za kliknięcie w serducho :) (nie trzeba się logować)
 ---- KLIK ----
If you liked the look, I'd be grateful fot clicking the heart :) (No need to be logged in anywhere)


PRODUCTS:
FACE
*Catrice - Infinite Matt #020
*Celia - korektor (część rozświetlająca)
*FM- bronzer
*Sephora - blush
*Wibo - Puder hypoalergiczny 
*Essence - Fixing powder

EYES
*Essence - Coverstick #03 Matte Honey
*Astor Heidi - paleta cieni

*Rimmel - waterproof gel eyeliner
*HM- PURE WHITE eyeliner
*L'biotica - odżywka do rzęs
*Rimmel - Lash Accelerator

LIPS
Oriflame - #Berry Vogue
PAESE - #511
_______________
*Camera- Canon 600D
*włosy - Joanna 'Jesienny liść'



ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA SZYBKIEGO TUTORIALU :)





Przesyłam Inkowe buziaki i do następnego! :)

XOXOXO

No comments:

Post a Comment