Makijaż na Konkurs Glazel "7 Grzechów głównych"




  

Witajcie Kochani! :)

Na stronie Glazel był organizowany super konkurs z, nie ukrywajmy, świetnymi nagrodami :)
Postanowiłam i ja wziąć udział, chociaż patrząc na prace innych dziewczyn odpadam w przedbiegach :P 
Ale co tam, jak już zmalowałam to i wysłałam.

Na pewno domyślacie się, który grzech zinterpretowałam :P 
Dlaczego akurat nieczystość? - po prostu miałam wizję z moimi kochanymi dymkami i czerwonymi ustami. 
A to akurat idealnie się wpasowało pod ten temat. 
(żadnych innych skojarzeń! - kąpię się codziennie :P )

Mam nadzieję, że Wam się spodoba, a za wszystkich biorących udział trzymam kciuki :)

*disclaimer- Mam na sobie top :P 


Oczy- Makeupgeek: Shimma Shimma, Graphite, Corrupt i Vanilla Bean


Usta - Rimmel by Kate #10 + pyłek z  MIYO


Mam nadzieję, że makijaż się podobał, jeżeli tak, będę wdzięczna za kliknięcie w serducho → KLIK
I hope you liked this look :) If so, I'd be grateful for clicking on the heart  → KLIK




DO NASTĘPNEGO ! :)

XOXOXO






Zapraszam Was serdecznie na moje Mikołajkowe Rozdanie na FB !! :)





No comments:

Post a Comment