Alverde: masło do ciała Honigmelone


Mimo że markę Alverde uwielbiam, z ich masłem do ciała spotkałam się pierwszy raz. Trafiło do mnie dzięki Megilounge, która wysłała mi je w zamian za próbki perfum, które miałam, a którymi była zainteresowana. Masło posłusznie leżało u mnie w szafie przez kilka miesięcy, aż w końcu zaczęłam go używać. Od razu przypadło mi do gustu i mogę śmiało powiedzieć, że jest jednym z fajniejszych produktów do nawilżania ciała, z jakimi miałam do czynienia.

Z góry mówię, że nie wiem, czy to masło jest nadal dostępne, bo otrzymałam je latem, a wieczko zdobi napis 'limited edition'. Produkt znajduje się w typowym zakręcanym opakowaniu o pojemności 200ml. W środku znajdujemy dość gęstą, białą maź, której zapach przypomina jakiś owoc, może mango? Nie jest to do końca melon miodowy, jak wskazuje nam producent. Aromat zmienia się wraz z nałożeniem kosmetyku na skórę - wtedy czuję coś w rodzaju anyżu, a nie jest to zapach przyjemny dla każdego. Mi nie przeszkadza, lubię anyż, poza tym woń nie jest intensywna, raczej nie czuję tego zapachu na sobie.
   

Konsystencja masła Alverde jest chyba jedną z najbardziej masełkowatych, z jakimi się spotkałam. Jak widać po zdjęciu, odcisk paluchów zostaje i nie wraca na swoje miejsce. Bardzo lubię korzystać z takich kosmetyków jesienią i zimą.

Produkt jest kremowy, dobrze się go rozprowadza, chociaż lubi zostawiać 'białe smugi', które po chwili się wchłaniają. Używam go tylko na noc, ponieważ rano się nie smaruję. Nie zauważyłam, by po aplikacji skóra była tłusta czy lepka - po prostu produkt nie należy do najlżejszych i potrzebuje chwili na wchłonięcie. Skóra po jego zastosowaniu jest nawilżona, czuć gładkość i miękkość. U mnie nawilżenie utrzymuje się do wieczora następnego dnia, jednak zaznaczam, że nie mam problemów ze suchą skórą.


Muszę przyznać, że skład też jest niezły, zresztą jak to Alverde. Mimo obecności alkoholu w składzie, nie zauważyłam, by kosmetyk wypływał negatywnie na moje ciało. Jestem pozytywnie zaskoczona przyjemną i gęstą konsystencją. Masło do ciała marki Alverde bardzo przypadło m do gustu - chętnie sięgnę po nie (lub inny wariant zapachowy o podobnym składzie) ponownie. Przy następnej wizycie w DM (prawdopodobnie jakoś na wiosnę), jego kolega na pewno wyląduje u mnie w koszyku.

Cena: ok. 20zł / 3€     Pojemność: 200ml      Dostępność: DM, polskie drogerie internetowe

No comments:

Post a Comment