Mocny, brokatowy makijaż karnawałowy TUTORIAL



  

Witajcie! :)

Dzisiaj migoczę do Was makijażem iście karnawałowym.
W ruch poszedł brokat. Jest ostro, mocno, nie dla każdego.

Ale karnawał to czas kiedy możemy sobie poszaleć i zmalować na oczach/twarzy różne dziwy :)

Na zdjęciach bardzo ciężko jest uchwycić błyszczący się pyłek na powiekach, ale poniżej nawet mi się to udało :)
 Jak zdjęcie jest ciut niewyraźne, brokat widać lepiej :)









(Zapomniałam tylko dodać, że od wewnętrznego kącika do połowy dolnej powieki nałożyłam ten sam brokat)


Dla zabawy i bardziej dramatycznego efektu na usta nałożyłam: 
Maybelline Color Tattoo #endless purple + Glazel #H15 + Inglot #ice cube (błyszczyk)

Oczywiście ten sam look można połączyć z bardziej subtelnymi ustami.
KOBO #English Rose

Skrót tutorialu ;)


Mam nadzieję, że makijaż Wam się podobał. Mi sprawiło dużo przyjemności wykonywanie go ;)
A tego jak ten piękny brokat z SYN Cosmetics w rzeczywistości migotał na powiekach, żadne zdjęcie nie odda :)



____________________
Camera: Canon 600D
włosy: Joanna 'Jesienny liść
*źródło zdjęć produktów - Internet




XOXOXO


No comments:

Post a Comment