Projekt denko - luty 2013 + Makijaż po polsku


Chciałam zaprosić Was na projekt denko z lutego 2014. W styczniu nie robiłam postu ani filmu ze zużytymi produktami, bo było ich naprawdę mało. Teraz udało się uzbierać kilkanaście sztuk, więc chciałam Wam je przedstawić. Znajdziecie tu głównie rzeczy do włosów (to u mnie zużywa się dość szybko), ale jest też co niego z pielęgnacji i kilka rzeczy z kolorówki. Zapraszam do oglądania :)


____________________________________________________________________________


Chciałam też Wam pokazać Makijaż po polsku, czy make-up wykonany polskimi produktami. Zachęcam też do zrobienia takiego postu lub filmu (jeśli też nagrywacie filmy na YT). Poza tym, jeśli spodobał Wam się mój kanał, będzie mi miło jak dodacie go do subskrypcji :)



No comments:

Post a Comment