One life


Witajcie! 

Zastanawialiście się kiedyś co by było, gdybyście wcześniej w życiu podjęli inne decyzje? Gdybyście gdzieś się nie udali, kogoś nie spotkali, z kimś nie nawiązali znajomości, lub też takowej nie zakończyli...?  Co by było, gdyby Wam czegoś się nie udało dopiąć na ostatni guzik, albo gdyby właśnie wszystko poszło idealnie po naszej myśli?
Taka naszła mnie chwila przemyśleń, wspomnień... Ale powiedzieć mogę jedno, niczego w swoim życiu nie żałuję, bo wszystko stało się dlatego, że miało się tak stać. Czasem bez niektórych sytuacji nie uświadomilibyśmy sobie najważniejszych kwestii. Nie mielibyśmy możliwości przesortowania priorytetów w naszym życiu. W przypadki nie wierzę i wielokrotnie widziałam w swoim życiu jak wszystko układa się w spójną całość a pominięcie jednego wydarzenia, zmieniłoby diametralnie stan rzeczy. Nie ma co zamartwiać się przeszłością, wypominać sobie, czy też innym co zrobili albo czego NIE zrobili. Życie mamy tylko jedno i trzeba nim żyć w pełni. A z ewentualnych 'pomyłek' przeszłości wyciągnąć odpowiednie wnioski i pamiętać na przyszłość czego unikać i na co zwracać uwagę...
___________
Ok, koniec przemyśleń :) Przechodząc do tej graficznej treści posta, nie trudno zauważyć, że znów zdominowała czerń. Ale co ja poradzę? :) Jednak, żeby nie być tak totalnie mroczną, dodałam neonowe bransoletki, które fajnie ożywiają całość.
Sukienka (TUTAJ) z takim dołem idealnie maskuje duże uda. Dla mnie niezbyt korzystnie wyglądała wersja zapięta pod szyję, dlatego nieco ją rozpięłam. Dodatkowo talię podkreśliłam starym jak świat paskiem :) Fakt, że jeszcze nie jest aż tak ciepło(a ona jest bez rękawów) zmusił mnie to założenia czarnego kardiganu (TUTAJ). Chciałam sięgnąć po inny sweter lub marynarkę ale a) przy marynarce gryzła się za duża ilość guzików b) w swetrze wyglądałam jak hipopotam :p Zostało więc tak jak widzicie na załączonych obrazkach ;)


KASE and WRETHOV - One Life

płaszcz/coat - Romwe
kardigan/cardigan - KLIK
sukienka/dress - KLIK
buty/shoes - OASAP
kapelusz/hat - Seppala
pasek/belt - nn
bransoletki/bracelets - Seppala
pierścionki/rings - HM
_________________________
Camera- Canon600D, 50mm
włosy- Joanna 'jesienny liść'




No comments:

Post a Comment