Manhattan: High Shine lipgloss - 45L i 94D


Mam dziś dla Was recenzję błyszczyków, które mam w swojej kolekcji dobry rok. Nie są ani dobre, ani złe, jednak postanowiłam Wam je przedstawić. Są to błyszczyki Manhattan, z serii High Shine. Mam dwa odcienie - czerwony 45L oraz brązowo-brzoskwiniowy 94D. Nie jestem fanką błyszczyków - kupiłam je na samym początku prowadzenia bloga, kiedy jeszcze używałam mniej chętnie szminek.


Cena błyszczyku to ok. 17zł (w promocji chyba koło 13zł). Opakowania są zwykłe, zawierające 6ml produktu. Ja mam jeszcze ze starym aplikatorem w krótkim pędzelku (czasami włosie delikatnie rozchodzi się na boki, jednak jest dosyć precyzyjny). Aktualnie aplikator jest w formie gąbeczki. Konsystencja błyszczyków jest raczej w kierunku gęstej, ale dobrze się je aplikuje. Jeżeli chodzi o smak i zapach, to nie są intensywne, raczej takie neutralne, lekko owocowe.


Jak widać - błyszczyki pełne są srebrnych drobinek. Nie bez powodu nazywają się high shine. W słońcu ładnie się mienią. Kolory są dosyć intensywne i kryjące (ładnie podbijają kolor szminek w podobnym odcieniu.) Utrzymują się całkiem nieźle, jednak gdy schodzą, to na ustach zostają same drobinki (które lubią sobie powędrować poza nasze usta). Tego właśnie w nich nie lubię. Niemniej jednak nosi się je przyzwoicie - nie kleją się, dobrze się rozprowadzają i nie rozlewają brzydko w zakamarki. Polecałabym je osobom, które lubią błyszczyki i błysk na ustach. Podobają się?


No comments:

Post a Comment